چهارشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۲
۰ نفر

همشهری آنلاین- علی شاکری: به‌رغم اعلام برنامه رقابت‌های والیبال مردان باشگاه‌های جهان در سال جاری، مسئولین باشگاه بانک سرمایه، قهرمان جدید باشگاه‌های آسیا امیدوارند تا شاید با چراغ سبز FIVB و شخص اری گراسا و با اضافه شدن دو تیم دیگر از طریق وایلدکارت در روزهای آینده، بتوانند به جای سال دیگر همین امسال جام باشگاه‌های جهان را تجربه کنند.

Bankesarmaye-Team

نقی ناییجی، مدیر عامل باشگاه بانک سرمایه در این خصوص و ای نکه تا چه حد احتمال موافقت با پیشنهاد فدراسیون والیبال از سوی فدراسیون جهانی می‌رود به همشهری آنلاین گفت: طبق مقررات شانس زیادی نخواهیم داشت، اما با توجه به این که در گذشته این مسابقات با تعداد 8 تیم برگزار می‌شد و با نگاه توسعه‌ای فدراسیون جهانی والیبال و شخص اری گراسای برزیلی به موافقت آنان خوشبینم.

وی افزود: با توجه به این که تمامی تیم‌ها به جز قهرمان آسیا از دل مسابقات انتخابی همین امسال انتخاب شده‌اند، با پیگیری کنفدراسیون واليبال آسیا و شخص داورزنی در خلال مراسم دپارتمان لیگ جهانی و اجلاس جهانی آرژانتین می‌توان به اين موضوع دل بست.

مدیرعامل باشگاه بانک سرمایه کلید حل این مشکل کنفدراسیون واليبال آسیا را فدراسیون جهانی والیبال دانست و عنوان داشت تا زمانی که این برنامه در این دوره با وایلد کارت اهدایی FIVB تصحیح نشود، قهرمان آسیا همواره بر اساس یک تصمیم غلط مجبور است با گذشت یک سال در این بازی‌ها حاضر شود که معلوم نیست چه سرنوشتی دارد!.

ناییجی این موضوع را لطمه‌ای بزرگ برای تیمش خواند و گفت: در حالی که همه قدرت‌های برتر باشگاهی امسال دنیا قرار است آبان ماه در برزیل به میدان بروند، به جای بانک سرمایه قهرمان سال جاری آسیا، تیم تایوان پاور چین تایپه که در همین مسابقات اخیر میانمار جایی در جمع 4 تیم مرحله پایانی نداشت، به‌واسطه قهرمانی سال پیش باید به مصاف حریفان برود.

کد خبر 346370

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha