همشهری آنلاین: وزارت دفاع یمن اعلام کرد ارتش وکمیته های مردمی یمن روز دوشنبه در پاسخ به تداوم تجاوز عربستان به شهرهای یمن، یک فروند موشک قاهر ۱ به پایگاه هوایی ملک خالد بن عبدالعزیز در خمیس مشیط در عسیر عربستان شلیک کردند.

 حمله موشکی ارتش وکمیته های مردمی یمن به پایگاه هوایی ملک خالد بن عبدالعزیز

به گزارش شبکه خبری المیادین هواپیماهای عربستان پس از تسلط ارتش وکمیته های مردمی یمن بر منطقه الفریضه وانهدام سه خودروی نظامی در الخوبه٬ بیش از 70 بار منطقه الخوبه در جیزان را هدف حملات خود قرار دادند.

هواپیماهای عربستانی با بمباران مناطق مسکونی شهرهای یمن٬ صبح امروز مناطق مران والملاحیظ در منطقه حیدان غرب صعده در شمال این شهر را بمباران کردند.

هواپیماهای متجاوز عربستان مناطق المدفون والمجاوحه در منطقه نهم واقع در شمال شرقی صنعا را نیز بمباران کردند.

یک منبع نظامی یمنی در این خصوص گفت: بر اثر حملات توپخانه ای ارتش وکمیته های مردمی به مواضع مزدوران عربستانی٬ چندین تن از آنها در منطقه الخب والشعف در شمال استان الجوف کشته ویا زخمی شدند.

شماری دیگر از مزدوران عربستانی در استان های شبوه ، البیضاء وتعز نیز بر اثر حمله نیروهای ارتش وکمیته های مردمی کشته شدند.

یک سال ونیم از تجاوز عربستان به یمن می گذرد در حالی که تاکنون ده هزار تن کشته وهزاران تن دیگر زخمی وتاسیسات زیربنایی زیادی تخریب شده است٬ این کشور در سایه سکوت محافل بین المللی به تجاوز خود ادامه می دهد.

 

کد خبر 346142

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha