همشهری آنلاین: عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن روز گذشته گفت: رژیم آل سعود راه رژیم صهیونیستی را درخصوص مقدسات اسلامی و همچنین ظلم کردن به مسجد الاقصی در پیش گرفته است.

رهبر انصارالله: آل سعود راه رژیم صهیونیستی را درپیش گرفته است

به گزارش ايرنا به نقل از شبکه خبری المسیره ،عبدالملک بدر الدین الحوثی ضمن تبریک عید قربان به مردم یمن وهمه مسلمانان در سراسر جهان گفت: رژیم آل سعود با اقدام های ظالمانه اش در خصوص فریضه حج ومحروم کردن مسلمانان از این فریضه که یک رکن از ارکان اسلام است٬ راه رژیم صهیونیستی را در خصوص اقدام های ظالمانه در حق مسجد الاقصی و زائران آن در پیش گرفته است.

وی تاکید کرد که رژیم آل سعود حق ندارد نسبت به خانه خدا احساس حق مالکیت کند و مانع زیارت حجاج بیت الله الحرام شود و از ادای فریضه حج جلوگیری کند ٬ قطعا هیچ توجیهی در این زمینه قابل قبول نیست.

وی افزود: رژیم آل سعود متجاوز است واین نتیجه طبیعی حرکت آن با همه امکانات برای ایفای نقش مخرب وفتنه جویانه وجنایتکارانه در داخل امت اسلامی برای ایجاد تفرقه میان مسلمانان است .

الحوثی تاکید کرد رژیم آل سعود با اقدامات تجاوزکارانه اش به آمریکا نزدیک می شود وبه رژیم صهیونیستی دوستی می کند.

وی ادامه داد رژیم آل سعود بزرگترین جنایت ها را در حق مردم مسلمان یمن که رسول خدا(ص) از ایمان آنها تقدیر کرد٬ انجام می دهد.

الحوثی به بشارت رسول خدا (ص) درباره منبع فتنه وشیطان که همان نجد است اشاره کرده وگفت:این همان فتنه است که شاخ شیطان از آن بیرون می آید.

وی از امت اسلامی خواست با توکل بر خدا٬ با انواع توطئه های دشمنان مقابله کنند.

الحوثی در پایان گفت: مردم یمن با تکیه بر خداوند متعال به پایداری خود در مقابله با متجاوزان و نیروهای شیطان ومستکبران ادامه می دهند.

یمن از یک سال ونیم قبل تاکنون با تجاوز عربستان به این کشور مواجه است که بر اثر آن تاکنون ده هزار تن کشته وهزاران تن دیگر زخمی وبسیاری آواره شده اند و بیشتر زیر ساخت های یمن در مدت این تجاوز ویران شده است.

کد خبر 346132

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha