همشهری آنلاین: کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح از حضور پیکر مطهر ۱۱۴ شهید دفاع مقدس در مراسم عرفه و برائت از مشرکین در سراسر کشور خبر داد.

شهید

به گزارش روابط عمومی کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، این کمیته اعلام کرد، مراسم روز عرفه و برائت از مشرکین همراه با دعای عرفه در سراسر کشور با حضور پیکرهای مطهر 114 شهید دوران دفاع مقدس در 102 شهر و 31 استان کشور برگزار می شود.

براساس این اعلام قرار است پیکر مطهر دو شهید گمنام دفاع مقدس در مراسم دعای عرفه و برائت از مشرکین در مصلی امام خمینی(ره) تهران حضور داشته باشند.

پیش تر نیز سردار سرتیپ پاسدار سید محمد باقرزاده، توضیح داده بود: با توجه به خباثت آل سعود در محروم کردن مردم مسلمان و انقلابی ایران در حج ابراهیمی امسال و با عنایت به اینکه حج بدون برائت از مشرکین معنا ندارد، به پاس بزرگداشت امام و شهیدان و جمله تاریخی امام خمینی(ره) که فرموده بودند: «ای نشستگان در کنار خانه خدا به ایستادگان در برابر آمریکا و سایر ابرقدرت ها دعا کنید»؛ و با توجه به اینکه شهیدان همگی کسانی بودند که ایستادند و سینه سپر کردند، مراسم برائت از مشرکین همزمان با زمزمه دعای عرفه در جای جای میهن اسلامی با حضور شهیدان تازه تفحص شده و تعدادی از شهدایی که هنوز شناسایی نشده اند برگزار خواهد شد.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح اضافه کرده بود؛ شهیدان برائت از مشکرین می آیند و مراسم برائت از مشرکین همزمان با زمزمه دعای عرفه در جای جای میهن اسلامی با حضور شهیدان تازه تفحص شده و تعدادی از شهدایی که هنوز شناسایی نشده اند، برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرده بود، مراسم برائت از مشرکین با حضور این شهیدان که ۱۱4 شهید هستند در استان ها و شهرهای بزرگ کشور برگزار خواهد شد؛ این شهیدان آماده اند تا در کنار مردم همزمان با دعای عرفه فریاد برائت از مشکران را سر دهند.

کد خبر 345990

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha