همشهری آنلاین: دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری در پی انتشار فایل صوتی آقای منتظری با صدور بیانیه‌ای نسبت به این اقدام واکنش نشان داد.

به گزارش ايسنا، متن بیانیه مجلس خبرگان رهبری در این خصوص به شرح زیر است:

"«فِي قُلُوبِهِمْ مَرَضٌ فَزَادَهُمُ اللَّهُ مَرَضًا وَلَهُمْ عَذَابٌ أَلِيمٌ بِمَا كَانُوا يكْذِبُونَ»در دلهاي آنان يک نوع بيماري است؛ خداوند بر بيماري آنان افزوده و به خاطر دروغهايي که مي‌گفتند، عذاب دردناکي در انتظار آنهاست.

چندی است که در فضای رسانه‌ای سياسی و پايگاه‌های خبری، نوار صوتی منتسب به آقای منتظری با تحليل‌های گوناگون دست به دست می شود که مشحون به اغلاط و تحريف‌ها و نبش قبری چالش برانگيز پس از شکست منافقين خائن در عمليات مرصاد است.

شايد هنوز هم برای عده‌ای درک تصميم تاریخی و انقلابی حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی عليه در برخورد جدی و بدون مسامحه با منافقين و محاکمه عادلانه سران و برخی اعضای گروهک منافقين در سال ۶۷ و نشان دادن فهم عميق و دورانديشانه آن مرد الهی در حفظ نظام اسلامي که ثمره مجاهدت‌ها و خون دل‌های پيران و جوانان اين مملکت است دشوار باشد.

امام راحل (ره) در آن برهه حساس، با آن تصميم به موقع، چشم فتنه را کور نموده و فرصت خودنمایی و فتنه گری گروهکی که دستش تا مرفق، آغشته به خون اين ملت مظلوم و زجرکشيده است را سلب كردند. گروهکی فاسد و تروریستی که به نام دفاع از خلق و ميهن، جناياتی بدتر از جنايات داعش در اين مملکت مرتکب شد و خانواده های زیادی را داغدار اقدامات سبعانه خويش نمود.

شايد بتوان ريشه اين گونه شيطنت ها و تجاهل ها را در حقد و حسد نسبت به امام راحل عظيم الشأن، نظام مقدس جمهوری اسلامی ايران و تلاش برای تطهير خائنان به اين ملت و ميهن، تحليل و ارزيابي کرد. مگر نه اين است که منافقين کوردل که جنايت ها و خيانت هايشان به اين آب و خاک بر کسی پوشيده نيست با حمايت های گوناگون استکبار و کشورهای مرتجع هر از گاهی به دنبال احياء وجود خبيث و فاسدشان بوده و روزی در پاريس و روزی ديگر به عنوان مهمان ويژه پادشاه جنايتکار سعودی برای انجام مناسک حج و روزی با انتشار اخباری تقطيع شده عليه نظام و رهبری، عرض اندام می کنند که «يخَادِعُونَ اللَّهَ وَالَّذِينَ آمَنُوا وَمَا يخْدَعُونَ إِلَّا أَنْفُسَهُمْ وَمَايشْعُرُونَ» می خواهند خدا و مؤمنان را فريب دهند؛ در حالي که جز خودشان را فريب نمی‌دهند؛ (اما) نمی‌فهمند.

کدام انسان منصف و وجدان بیداری است که تصديق نکند اين جانيان ياغی و باغی چگونه عزيزان و سرمايه های اين انقلاب پابرهنه ها و مستضعفان همچون شهید مظلوم بهشتی و شهیدان رجایی و باهنر که اکنون در هفته دولت و در آستانه شهادتشان هستیم را به خاک و خون کشيده و بيش از هفده هزار نفر از مردم بی دفاع را نیز شهيد كردند. بدیهی است اگر با آنها مقابله جدی نمی شد برای سرکوب نفس سرکششان چه جنايت های بیشتری که در حق اين مردم انقلابی نمی کردند.

کدام انسان منصف و وجدان بیداری است که تصديق نکند انتشار محتويات يک جلسه، پس از گذشت قريب سه دهه با اهداف شومی صورت می پذيرد. آيا جز اين است که آمریکای جنايتکار هر از گاهي با بهانه های گوناگون به تحريک ايادي و مزدوران خودفروخته دست می زند تا به گمان واهی خويش از يک سو نظام اسلامي، اصل ولايت فقيه و جايگاه رفيع رهبری فقيه عادل در عصر غيبت را در بين مردم و متدينين، متزلزل ساخته و از سوي ديگر جريان نفاق را با مظلوم نمایی تطهير نمايد. غافل از آنکه اين حربه که می توان با ادعاهايي چون دفاع از حقوق بشر، جريانی مفلوک و مطرود را زنده کرد طرحی ناشيانه و محکوم به شکست است.

کدام انسان منصف و وجدان بیداری است که تصديق نکند جريان مهدی هاشمی با سوء استفاده از بيت مرجعيت به چه خباثت ها و فجايعی دست نزد و دل بنيانگذار انقلاب اسلامي را چگونه خون نکرد تا جايي که امام راحل را مجبور به برخورد قاطع با آقای منتظری كرد و ايشان را واداشت تا حسب وظيفه و تکليف شرعی، حاصل عمرشان را چنين خطاب کنند «با دلی پر خون و قلبی شکسته چند کلمه‌ای برايتان می نويسم تا مردم روزی در جريان امر قرار گيرند. شما در نامه اخيرتان نوشته‌ايد که نظر تو را شرعاً بر نظر خود مقدم مي‌دانم؛ خدا را در نظر می‌گيرم و مسائلی را گوشزد می کنم. از آنجا که روشن شده است که شما اين کشور و انقلاب اسلامي عزيز مردم مسلمان ايران را پس از من به دست ليبرالها و از کانال آنها به منافقين می‌سپاريد، صلاحيت و مشروعيت رهبري آينده نظام را از دست داده‌ايد. والله قسم، من از ابتدا با انتخاب شما مخالف بودم، در آن وقت شما را ساده لوح می‌دانستم که مدير و مدبر نبوديد، ولی شخصی بوديد تحصيلکرده که مفيد براي حوزه‌های علميه بوديد و اگر اين گونه کارهايتان را ادامه دهيد مسلماً تکليف ديگري دارم و می دانيد که از تکليف خود سرپيچی نمی‌کنم.

من بعد از خدا با مردم خوب و شريف و نجيب پيمان بسته‌ام که واقعيات را در موقع مناسبش با آنها در ميان گذارم. تاريخ اسلام پر است از خيانت بزرگانش به اسلام؛ سعی کنند تحت تأثير دروغهای ديکته شده که اين روزها راديوهای بيگانه آن را با شوق و شور و شعف پخش می‌کنند نگردند».

مجلس خبرگان رهبری، ضمن محکوم نمودن جنايات گروهک پليد منافقين در ايران و عراق، اقدام سرسپردگان به اين گروهک در انتشار اين نوار صوتي که چيزي جز آب به آسياب دشمن ريختن نبود را تقبيح نموده و محضر مردم فهيم و آگاه به ويژه جوانان عزيز ايران اسلامي معروض می دارد که منافقين با آن جنايات و از هم پاشيدگي تشكيلاتی در آستانه اضمحلال كاملند و با اين گونه تلاش‌های مذبوحانه برای لکه‌دارکردن ساحت حضرت امام رضوان الله تعالی عليه و نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران راه به جايی نبرده و ذره‌ای از اعتقاد راسخ شما مردم بصير، مؤمن و معتقد به راه امام و انقلاب کاسته نخواهد شد و اين وعده الهي همواره محقق شده است که «إِن تَنصُرُوا اللَّهَ يَنصُركُم وَيُثَبِّت أَقدامکم»."

کد خبر 344621

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha