دوشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۸۵ - ۱۰:۵۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: دومین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر به منظور معرفی و ارزش‌گذاری فیلم‌های ایرانی و خارجی در موضوع هویت شهری، برگزار می‌شود.

 به گزارش معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران، حیات مدنی، هویت شهری و اعتلای اخلاق شهروندی از موضوعات دومین جشنواره شهری‌اند که در دو بخش رقابتی و جنبی از 25 تا 28 آذرماه برگزار می‌شود.

در بخش بین‌المللی به بهترین فیلم، کارگردانی، فیلم نامه، فیلم کوتاه، مستند و بهترین تحقیق و پژوهش فیلم مستند دیپلم افتخار و تندیس جشنواره و 14 هزار دلار اهدا می‌شود.

همچنین ستاد برگزار کننده جشنواره به یک فیلم سینمایی بلند و یک فیلم کوتاه ایرانی شرکت کننده در بخش مسابقه جشنواره جایزه تا سقف 50 درصد در پروژه بعدی اهدا می‌شود.

در بخش جنبی جشنواره، نمایش برگزیده فیلمهای ساخته شده راجع به شهر بیروت به عنوان شهر مقاومت و مرور بر آثار یک فیلم ساز مرتبط با موضوع جشنواره اجرا می‌شود.

مسابقه اینترنتی فیلم های 137 ثانیه‌ای با موضوع فوریت‌های خدمات شهری نیز برگزار خواهد شد و فیلم‌ها در سایت اینترنتی جشنواره به نمایش درمی‌آید.

در مقررات عمومی آمده است: تمامی فیلم‌هایی که از ابتدای سال 84 ساخته شده و تقاضای شرکت در دوره قبلی جشنواره را نکرده باشند، می‌توانند در این دوره شرکت کنند.

بلوار میرداماد ، خیابان 12 بهمن ، نشانی دبیرخانه، و تلفن 22264058 برای اطلاعات بیشتر در نظر گرفته شده است.

کد خبر 3446

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز