شنبه ۲۸ مهر ۱۳۸۶ - ۱۶:۲۹
۰ نفر

گروه ادب و هنر: بیش از200عنوان نمایشگاه هنری تا پایان آذرماه در 27گالری وابسته به سازمان فرهنگی - هنری شهرداری تهران برپا می‌شود.

آن طور که روابط عمومی سازمان فرهنگی_هنری شهرداری تهران اعلام کرده است، در این بین، نگارخانه ابن سینا با 9 نمایشگاه، نگارخانه ارسباران با 20‌نمایشگاه در 3 گالری و نگارخانه اندیشه با 14‌نمایشگاه از اوایل مهرماه تا پایان آذرماه میزبان علاقه‌مندان هستند. 

علاوه بر این، فرهنگسرای رسانه(نگارخانه آبی) با 7‌نمایشگاه، فرهنگسرای طبیعت (نگارخانه آفرینش) با 9 نمایشگاه و فرهنگسرای بهمن با 2 گالری در 18‌نمایشگاه آثار هنرمندان را در معرض دید عموم قرار می‌دهند.

هم اکنون نیز13‌نمایشگاه در فرهنگسرای دختران، 8 نمایشگاه در فرهنگسرای تفکر، 9‌نمایشگاه در فرهنگسرای خانواده و 19‌نمایشگاه در 3‌نگارخانه فرهنگسرای خاوران برپا شده و تا پایان آذرماه ادامه خواهد داشت.

از سوی دیگر، 8 نمایشگاه در فرهنگسرای بانو(نگارخانه سرو)، 12‌نمایشگاه در فرهنگسرای دانشجو(نگارخانه شفق) و 6 نمایشگاه در خانه فرهنگ نور برقرار است و در موزه عکس‌خانه شهر و نمایشگاه خانه کاریکاتور نیز 5 نمایشگاه تخصصی کاریکاتور برگزار می‌شود. نگارخانه لاله نیز با 11 عنوان نمایشگاه در این مدت به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

اما ماجرا به همین جا ختم نمی‌شود و ظاهرا سازمان فرهنگی_هنری با پایان فصل تابستان، فعالیت خود را بیشتر کرده است تا اولا  ذائقه بصری مخاطبان را ارتقا دهد و ثانیا  اثر هنری را در سبد خرید کالای خانوار، جای‌یابی کند  تا هیچ سبدی در دست هیچ یک از مادرانمان که از خرید بازمی‌گردند، عاری از تابلو و سفال و کلاژ و هنر مفهومی نباشد.

در 2 گالری فرهنگسرای ملل در مجموع 12 نمایشگاه، مجتمع فرهنگی هنری هاشمی (نگارخانه مهتاب) 9 نمایشگاه و فرهنگسرای قرآن (نگارخانه هدی) 7‌نمایشگاه برگزار خواهد شد.

به عبارت دیگر، هرچه سالن در تهران است، ناگهان دست به دست هم داده‌اند و هرچه دیدنی است را در معرض دیدن گذاشته‌اند:
نقاشی، سفال، عکس، نگارگری، خوشنویسی، آثار حجمی قرآنی، تذهیب، کلاژ، هنر مفهومی، کارگاه آموزشی اریگامی، صنایع دستی، تزیینات داخلی، ویترای، کاشی و شمع، منبت، کاریکاتور، تایپوگرافی، قلمزنی، باتیک، سازه‌های سنتی، چرم دوزی، چاپ و ...
باقی را خودتان ادامه دهید!

کد خبر 34455

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز