همشهری آنلاین: فرمانده حفاظت سپاه جنگ مدافعان حرم در سوریه را نبرد حق علیه باطل دانست و گفت:شهدای مدافع حرم در راه حفظ اسلام و پیشگیری از تلاش بدخواهان اسلام ناب محمدی راه شهادت و ماندگاری را انتخاب کردند.

گرجی زاده

به گزارش ایسنا، یادواره شهید احمد حاجیوند الیاسی و گرامیداشت شهدای مدافع حرم استان خوزستان با حضور جمعی از فرماندهان و مسئولین وصدها نفر از خانواده های معزز شاهد و ایثارگر و اقشار مختلف مردم در حسینیه عاشقان ثارالله شهرستان اندیمشک برگزار شد.
سردارسرتیپ پاسدار علی اصغر گرجی زاده فرمانده حفاظت سپاه در این مراسم با بیان این‌که «جنگ مدافعان حرم در سوریه نبرد حق علیه باطل است» افزود:شهدای مدافع حرم بار دیگر عطر و بوی شهادت را در ایران اسلامی زنده کرده و فرهنگ ایثار و شهادت را نهادینه کردند .

وی ازمحاصره شهرهای نبل و الزهرا بعنوان تداعی گر حماسه کربلا یاد کرد و با اشاره به خباثتهای دست نشاندگان استکبار و تروریستهای تکفیری گفت:داعش مربوط به هیچ مذهب و مکتبی نیست و با خوی درنده خود انسانیت را هدف قرار داده است و هدف آنان ضربه به اسلام ناب محمدی می باشد.

وی اظهار کرد: حامیان داعش برای پیروزی آنان میلیاردی هزینه می کنند اما با وجود این هزینه ها و حمایت ها ، پرچم اسلام همواره برافراشته باقی مانده است.

فرمانده حفاظت سپاه اظهار کرد: تلاش و رشادت فرزندان خوزستان در سوریه افتخار مردم این استان است و این استقامت و شهادت طلبی دنباله همان رشادت ها و حماسه آفرینی مردم این خطه در دوران دفاع مقدس است.

وی تاکید کرد:پیروز واقعی همه نبردهای حق علیه باطل، مسلمانان و شهدای والامقام هستند. به برکت شهدای مدافع حرم تشکیلاتی مانند بسیج آن هم از اهل سنت در کشور سوریه تشکیل شده ‌و همین مقوله باعث شگفتی جهان و شکست‌های متعدد دشمنان در این عرصه شده و دفاع مقدس و راه امام راحل در این مسیر ادامه یافته است.

وی در پایان سخنانش اظهارکرد: تلاش و رشادت فرزندان خوزستان و شهرستان یک هزار شهید اندیمشک در سوریه افتخار مردم این استان و شهرستان است و این استقامت و شهادت‌طلبی دنباله همان رشادت‌ها و حماسه‌آفرینی مردم این خطه در دوران دفاع مقدس بوده و بیش از گذشته با افتخار و اقتدار ادامه دارد.

در پایان این مراسم از خانواده شهید احمد حاجیوند الیاسی و شهدای مدافع حرم تجلیل شد.

سعید عبدولی دارنده مدال برنز مسابقات المپیک ریو ، مدال خود را به خانواده شهید حاجیوند الیاسی اهدا کرد.

کد خبر 344384

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha