همشهری آنلاین: وزیر بهداشت در سفر به جنوب کرمان، با خانواده شهید شهسواری در کهنوج دیدار کرد و یاد و خاطره این شهید را گرامی داشت.

شهید شهسواری

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از وبدا، در اين ديدار،دکتر سید حسن هاشمی خطاب به خانواده این شهید گفت: یاد و خاطره آزاده سرافراز، سردار شهید سپاه اسلام «محمد شهسواری» در تاریخ این سرزمین خدایی، جاودان خواهد ماند؛ دلاوری که در زمان اسارت با دستان بسته، شجاعت و ایمانش را با فریاد «الله اکبر، خمینی رهبر» و «مرگ بر صدام " به نمایش گذاشت؛ فریادی به بلندای شرافت که در همه زمان‌ها طنین انداز خواهد ماند.

وزیر بهداشت در این دیدار با اهدای لوح سپاس به خانواده آن شهید، یاد و خاطره او را گرامی داشت.

شهید محمد شهسواری سوم اسفندماه سال 34 در کهنوج دیده به جهان گشود و پس از اعزام به جبهه های حق علیه باطل، در سال 63 در عملیات بدر به اسارت درآمد و در همان ابتدای اسارت خود شعارهای محکمی علیه صدام و رژیم بعث به زبان آورد که موجب تحمل شکنجه های سنگینی شد.

این شهید بزرگوار، اول شهریور ماه سال 69 به همراه سردار سلیمانی پس از ورود به کشور به دیدار مقام معظم رهبری و رییس جمهور وقت رفت. شهید شهسواری در آموزش و پرورش مشغول فعالیت شد و در نهایت در تاریخ 20 آذر 75 به هنگام سفر به زاهدان برای سخنرانی روز پاسدار، در محور بم_ زاهدان به فیض عظیم شهادت رسید.

کد خبر 343637

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تندرستی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha