مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: شرکت هلندی NLW قرار است ماه آینده از خانه‌های شناور لوکس نوین خود در نمایشگاه و کنفرانس شبکه Cityscape Global در دبی رونمایی کند.

ویلای لوکس شناور با قیمتی حیرت‌انگیز

به گزارش ایسنا، این شرکت یک خانه آبی مفهومی جالب را بر اساس یک طراحی کروی ارگانیک ساخته و قیمت آن را حدود 11 میلیون دلار اعلام کرده است.

سازندگان مدعی هستند که در سال اول ارائه این خانه‌ها در خاورمیانه می‌توانند تا 50 میلیون دلار فروش داشته باشند و این میزان تا دو سال به دو برابر برسد.

قیمت این خانه‌ها به اندازه آن‌ها بستگی دارد و قیمت اعلام شده اول برای خانه‌ای با مساحت 1487 متر مربع فضای داخلی و 48 متر مربع فضای خارجی است.

نقشه‌های کف خانه‌های شناور که در سایت شرکت ارائه شده،‌ ساختار سه‌طبقه را نمایش می‌دهد که طبقه زیرین آن دارای پارکینگی برای شش خودرو، یک سینما، محوطه تفریحی، اتاق ورزش و محل انبار است.

در طبقه همکف اتاق‌ خواب‌ها، آشپزخانه و محل نشیمن قرار داشته و فضاي خارجی ویلا شامل یک استخر و راه‌پله‌هایی است که به پشت‌بام و باغچه راه دارند. طبقه اول نیز شامل اتاق ناهارخوری و بالکن است.

شرکت NLW بر این باور است که خانه‌های آنها به دلیل لوکس بودن، ارائه حریم خصوصی، سازگاری با محیط زیست و برخورداری از عنصر انرژی تجدیدپذیر، محبوب خواهند شد.

هر خانه از یک سیستم کنترل هوا برخوردار است و می‌توان دمای هر اتاق را جداگانه و به دلخواه تنظیم کرد. یک پمپ گرمایشی نیز با این سیستم همکاری می‌کند، از آب سطحی برای تسهیل گرمایش و سرمایش استفاده خواهد کرد که از ویژگی‌های زیست‌سازگار این خانه‌‌ها به شمار می‌رود.

می‌توان این خانه‌ها را به سیستم برق و تسهیلات بهداشتی در شهر مرتبط کرد، اما همچنین می‌توان آن‌ها را با کمک پنل‌های خورشیدی، منبع آشامیدنی و سیستم فاضلاب جداگانه کاملا مستقل کرد.

این خانه‌ها با همکاری شرکت فولاد CIG ساخته شده که کیت‌های ساخت‌وساز را برای کشتی‌سازان و سازه‌های آماده را برای معماران تولید می‌کند. از نمونه کارهای این شرکت می‌توان به مرکز رایانه زمین کریکت لُرد در لندن و سقف ایستگاه "منچستر فرایهایت" در مونیخ اشاره کرد.

کد خبر 343107

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha