مجموع نظرات: ۰
شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۶
۰ نفر

قلب دختر ۶ ساله گرگانی که پس از عمل جراحی لوزه در بیمارستان طالقانی گرگان به کما رفته بود، پس از ۱۰۰ روز جدال با مرگ سرانجام از تپش ایستاد.

حوادث پزشکی

اين دختربچه كه الينا فروتن نام داشت 13‌ارديبهشت‌ماه براي انجام عمل لوزه به بيمارستان طالقاني گرگان منتقل و در آنجا بستري شد. پزشك معالج به خانواده‌ الينا اطمينان داده بود كه عمل جراحي لوزه، بسيار ساده و حتي گاهي سرپايي است. اما آن روز وقتي دختربچه 6ساله از اتاق عمل بيرون آورده شد، براي لحظه‌اي به‌هوش آمد و به پدرش گفت كه جگرش مي‌سوزد.

او اين را گفت و از هوش رفت و ديگر چشمانش را باز نكرد. وقتي پزشكان اعلام كردند كه دختربچه 6ساله به كما رفته، خانواده‌اش كه از اين اتفاق عصباني بودند از كادر جراحي بيمارستان شكايت كردند و به اين ترتيب پرونده‌اي در اين خصوص به جريان افتاد. عموي الينا در گفت‌وگو با همشهري مي‌گويد:

دادسرا پرونده را براي بررسي كارشناسي به نظام پزشكي فرستاد و آنها گفتند كه براي مشخص شدن علت مرگ الينا بايد كالبدشكافي انجام شود. حال آنكه قلب او هنوز مي‌تپيد و پدر و مادرش كه اميدوار بودند او به هوش بيايد روز و شب دعا مي‌كردند تا اينكه حدود ساعت 9جمعه شب اعلام كردند كه قلب الينا از تپش ايستاده و او براي هميشه از پيش ما رفته است. پس از آن جسدش به پزشكي قانوني فرستاده شد و پس از كالبدشكافي، او را در اختيار خانواده‌اش قرار دادند و صبح ديروز مراسم خاكسپاري الينا انجام شد. حالا هم منتظريم تا دليل مرگ الينا اعلام و مقصران معرفي شوند.

کد خبر 343068

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تندرستی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha