درحالی‌که پیش از این زمان پرداخت معوقات حقوق فروردین و اردیبهشت بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی ۲۷خرداد یعنی چهارشنبه هفته آینده اعلام شده بود، معاون فنی و درآمد این سازمان تلویحا از احتمال به‌تعویق افتادن ۳روزه این پرداخت‌ها خبر داد.

بازنشسته

محمدحسن زدا در گفت‌وگو با مهر از اختصاص ۷۰۰ ميليارد تومان براي پرداخت مابه‌التفاوت مستمري بازنشستگان خبر داد و گفت: مابه‌التفاوت افزايش مستمري فروردين و ارديبهشت‌ماه بازنشستگان در اواخر مرداد‌ماه به حسابشان واريز مي‌شود و بار مالي آن تأمين شده است.

وي با بيان اينكه 2ميليون و ۹۰۰ هزار بازنشسته مشمول دريافت مابه‌التفاوت حقوق هستند كه احتمالا ۲۷ مرداد اين مبلغ را دريافت مي‌كنند، افزود: در سال‌جاري مستمري بازنشستگان ۱۴درصد افزايش يافته است و ميزان مابه‌التفاوت‌ها حداقل ۲۲۷ هزار تومان و حداكثر يك ميليون و ۵۶۸ هزار تومان خواهد بود.

به‌گفته زدا، حداقل حقوق بازنشستگان هم‌اكنون ۸۱۲هزار و حداكثر ۵ ميليون و ۶۰۰ هزار تومان است.پيش از اين رئيس سازمان تأمين اجتماعي وعده پرداخت اين معوقات را به‌صورت هماهنگ و در 27خرداد داده بود. اين مطالبه بازنشستگان شامل افزايش حقوق در سال‌جاري و اعمال نشدن آن در حقوق‌هاي فروردين و ارديبهشت امسال مي‌شود.

کد خبر 342861

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha