یکشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۸
۰ نفر

۵ سال پس از قتل دختر ۸ ساله‌ای که در راه مدرسه ربوده شده بود، تنها متهم پرونده بار دیگر در دادگاه کیفری محاکمه شد اما دست داشتن در قتل دختر‌بچه را انکار کرد.

 حدیثه

اين جنايت نهم اسفند‌ماه در ميگون اتفاق افتاد و در جريان آن دختري 8ساله به نام حديثه در راه رفتن به مدرسه ناپديد و چند ساعت بعد جسد سوخته‌اش در اطراف شهر كشف شد. هر چند به‌درستي معلوم نبود چه اتفاقي افتاده اما چند شاهد پسر جواني را ديده بودند كه دختربچه را سوار خودرواش كرده بود. به اين ترتيب وي بازداشت و در دادگاه كيفري استان تهران محاكمه شد.

قضات دادگاه با بررسي محتويات پرونده حكم به بي‌گناهي وي دادند اما اين رأي در ديوان عالي كشور نقض و پرونده بار ديگر براي رسيدگي به دادگاه ارسال شد. در دور دوم رسيدگي به اين پرونده كه صبح ديروز در شعبه دوم دادگاه كيفري يك استان تهران به رياست قاضي امين مقدم‌زهرا برگزار شد، بار ديگر پدر و مادر حديثه اعلام كردند خواسته‌شان قصاص قاتل است.

سپس چند شاهد آنچه را درباره اين ماجرا مي‌دانستند، بيان كردند و در ادامه اتهام قتل عمدي و جنايت بر ميت به متهم تفهيم شد و وي در دفاع از خودش گفت: من بي‌گناهم و اصلا از ماجراي قتل حديثه اطلاعي ندارم. فردي به دروغ گفته كه من قاتل هستم. او برايم پاپوش درست كرده است. در پايان اين جلسه درحالي‌كه به‌نظر مي‌رسد ماجراي قتل حديثه به كلافي سردرگم تبديل شده، قضات دادگاه براي تصميم‌گيري وارد شور شدند.

کد خبر 342457

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha