چهارشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰
۰ نفر

پسر جوانی که در درگیری دوستش را به قتل رسانده بود با پرداخت ۵۰ میلیون به اولیای دم آزاد خواهد شد.

ماجراي اين جنايت به 14بهمن سال 88برمي‌گردد. آن روز مأموران پليس ساوجبلاغ در جريان مرگ مشكوك پسر20ساله‌اي در يكي از بيمارستان‌ها قرار گرفتند و تحقيقات خود را در اين خصوص شروع كردند. قرباني پسرجواني بود كه با ضربات چاقو مجروح شده و پس از انتقال به بيمارستان جان باخته بود. در تحقيق از شاهدان عامل جنايت شناسايي و 24ساعت بعد دستگير شد.

پسر23 ساله در بازجويي‌ها قتل را گردن گرفت و گفت: من و مقتول دوست صميمي بوديم اما مدتي بود كه او پشت سرم حرف مي‌زد و همين مرا ناراحت كرده بود. روز حادثه به باغ انگور رفته بوديم كه برسر همين مسائل با هم درگير شديم. دعوايمان به زد و خورد كشيد و تا جايي پيش رفت كه از شدت عصبانيت با چاقويي كه در جيبم بود به او ضربه زدم و فرار كردم.

متهم پس از محاكمه در شعبه 113دادگاه كيفري به قصاص محكوم شد و حكم صادره به تأييد قضات ديوان عالي كشور رسيد. پس از آن پرونده به شعبه اجراي احكام دادسراي جنايي تهران فرستاده شد تا مقدمات اجراي آن فراهم شود. پس از آن واحد صلح و سازش اجراي احكام با دستور محمد شهرياري سرپرست دادسراي جنايي تلاش‌هاي خود را براي رضايت گرفتن از اولياي دم آغاز كردند تا اينكه آنها راضي شدند با دريافت 50ميليون از قصاص قاتل صرف‌نظر كنند اما شرط كردند كه اگر ظرف يك هفته اين مبلغ پرداخت نشود، حكم را اجرا كنند.

کد خبر 341461

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha