سه‌شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۱
۰ نفر

۹ مرد که متهم هستند راننده اتوبوسی را به‌دلیل اختلاف بر سر یک زمین کشاورزی به قتل رسانده‌اند در جلسه محاکمه مدعی شدند که بی‌گناه هستند.

صبح 13خرداد‌ماه سال93 راننده اتوبوسي بر اثر اصابت 3گلوله و جراحت‌هاي ايجاد شده با شيء برنده در داخل خودرواش جان باخت. با حضور ماموران در محل، يكي از شاهدان گفت: فقط من و راننده سوار اتوبوس بوديم كه در نزديكي كريم آباد 2خودروي سواري جلوي مان پيچيدند و چند نفر از خودروها پياده شدند. آنها سراغ راننده اتوبوس رفتند و ابتدا با قمه او را مجروح و سپس 3گلوله به سوي وي شليك كردند. در ادامه تحقيقات معلوم شد اعضاي خانواده‌اي از مدتي قبل بر سر معامله يك زمين كشاورزي با مقتول دچار اختلاف شده و بارها او را به مرگ تهديد كرده بودند.

در چنين شرايطي متهم اصلي قتل همراه با 8نفر ديگر دستگير شد. متهمان براي اثبات بي‌گناهي‌شان فيلم دوربين مداربسته كارخانه‌اي در گرمسار را نشان دادند و ادعا كردند هنگام وقوع قتل در آنجا بوده‌اند. اما تحقيقات نشان داد زمان اين فيلم ساختگي است. به اين ترتيب پرونده اين جنايت با صدور كيفرخواست به دادگاه كيفري يك استان تهران فرستاده شد.

در جلسه محاكمه كه صبح ديروز به رياست قاضي امين مقدم زهرا در شعبه دوم برگزار شد قاضي اتهام مباشرت در قتل عمدي را به متهم اصلي و اتهام معاونت در قتل را به 8متهم ديگر تفهيم كرد اما متهمان يك به يك در جايگاه ايستادند و مدعي شدند چيزي از ماجراي قتل نمي‌دانند و بي‌گناه هستند. با پايان دفاعيات متهمان ختم جلسه اعلام و هيأت قضات وارد شور شدند.

کد خبر 341998

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha