زن جوان خود را جراح باسابقه در زمینه کاشت مو و ابرو جا زده و با راه‌اندازی مطبی در تهران دست به کلاهبرداری می‌زد.

متهم

اين زن كه ساناز نام دارد با شكايت يكي از مشتريانش تحت تعقيب پليس قرار گرفت. شاكي با مراجعه به پليس گفت: از طريق يكي از بستگانم با زني كه خود را جراح زيبايي معرفي مي‌كرد آشنا شدم. او مي‌گفت كه چندين سال سابقه كار دارد و پس از اينكه به مطبش در شرق تهران رفتم، وي پس از چند جلسه جراحي با دريافت 4ميليون تومان اقدام به كاشت مو برايم كرد.

مدتي بعد درحالي‌كه اين زن در سفر به سر مي‌برد براي كشيدن بخيه‌ها نزد يك متخصص ديگر رفتم و او با ديدن سرم گفت كه نحوه كاشت موهاي بنده كاملا غيرتخصصي و غيرحرفه‌اي است و به‌احتمال بسيار زياد توسط شخصي غيرمتخصص انجام شده. براي همين پس از پيگيري موضوع تصميم گرفتم از جراح زيبايي شكايت كنم.

با شكايت اين مرد كارآگاهان اداره سيزدهم پليس آگاهي تهران به بررسي موضوع پرداختند و در بررسي‌هاي تخصصي معلوم شد كه اين زن 46ساله فاقد هرگونه تحصيلات عالي دانشگاهي در رشته پزشكي است و صرفا داراي مدارك كارشناسي در رشته تكنسين بيهوشي اتاق عمل بوده و با همين عنوان نيز در يكي از بيمارستان‌هاي تهران مشغول به‌كار است.

مأموران در ادامه راهي مطب اين زن شدند و دريافتند كه او براي كاشت مو و ابرو اقدام به راه‌اندازي اتاق عملي با تجهيزات كامل در داخل مطب كرده و اين در حالي است كه هيچ مدرك معتبر و مجوز رسمي از وزارت بهداشت و درمان براي راه‌اندازي مطب نداشته است. به اين ترتيب وي به اداره آگاهي منتقل شد و در تحقيقات گفت: حدود 10سال است كه در زمينه كاشت مو و ابرو فعاليت دارم و اين كار را به‌صورت تجربي آموخته‌ام و از 3سال پيش كه بنا بر مصوبه وزارت بهداشت و درمان انجام عمل جراحي كاشت مو و ابرو مي‌بايست توسط متخصص مربوطه انجام شود اما همچنان و به‌صورت غيرقانوني به فعاليتم ادامه دادم.

به گفته سرهنگ محمدرضا ذاكراستقامتي، معاون مبارزه با جعل و كلاهبرداري پليس آگاهي تهران، بررسي‌ها نشان مي‌دهد فعاليت اين زن كاملا غيرقانوني بوده و حتي وي داراي سابقه محكوميت در دادسراي ويژه جرايم پزشكي است و در پرونده‌اي جداگانه محكوم به پرداخت ديه شده است. وي با اشاره به شناسايي تعدادي شاكي در اين پرونده از ادامه بررسي‌هاي تخصصي در اين زمينه خبر داد.

کد خبر 342455

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha