زن جوان وقتی سفره دلش را نزد همکارش باز کرد و از اسرار زندگی‌اش گفت تصور نمی‌‌کرد که با این کار به دردسر بزرگی بیفتد.

اين زن از چند هفته پيش از سوي مرد ناشناسي مدام تهديد مي‌شد و همين تهديدها آرامش را از او گرفته بود. عجيب اينكه مرد ناشناس اسرار او را مي‌دانست و اطلاعات كاملي درباره زندگي شخصي‌اش داشت. اين اما همه ماجرا نبود؛ چرا كه مرد جوان عكس‌هاي كاملا خصوصي اين زن را هم در اختيار داشت و او را تهديد مي‌‌كرد كه اگر تن به خواسته شومش ندهد، عكس‌ها را در محل كارش منتشر خواهد كرد.

زن جوان به دردسر افتاده بود و نمي‌دانست اين مرد كيست و چطور به اسرار زندگي و عكس‌هاي شخصي او دست پيدا كرده است. تهديدهاي مرد ناشناس ادامه داشت تا اينكه زن راهي پليس فتا شد و از مأموران براي پايان دادن به اين كابوس كمك خواست. با شكايت او تحقيقات مأموران شروع شد اما بررسي‌هاي اوليه نشان مي‌داد كه گوشي و تلگرام اين زن هك نشده است. با اين حال جست‌وجوها ادامه داشت تا اينكه در نهايت فردي كه شاكي را تهديد مي‌كرد شناسايي و دستگير شد. متهم جوان 22ساله‌اي بود كه وقتي شاكي او را ديد، شوكه شد. مرد جوان در حقيقت برادر دوست و همكار شاكي بود كه وي اعتماد زيادي به او داشت.

مرد جوان در تشريح ماجرا گفت: مدتي قبل خواهرم گوشي‌اش را به من داد تا برايش برنامه‌اي نصب كنم. سرگرم بررسي گوشي بودم كه چشمم به عكس‌هاي دوست و همكار خواهرم افتاد. خواهرم همه جزئيات زندگي او را مي‌دانست و قبلا درباره او صحبت كرده بود.

مي‌دانستم كه اين زن مدتي قبل از شوهرش جداشده و به تنهايي زندگي مي‌‌كرد. با ديدن عكس‌هايش، بي‌آنكه خواهرم متوجه شود آنها را كپي كردم و پس از آن تصميم گرفتم با اين زن طرح دوستي بريزم، اما چندبار كه تماس گرفتم و او با جديت با من برخورد كرد تصميم گرفتم با تهديد مجبورش كنم كه به خواسته‌ام تن بدهد تا اينكه در نهايت دستگير شدم.

به گفته سرهنگ جهانشيري، رئيس پليس فتاي خراسان رضوي، پس از اعترافات متهم براي او قرار قانوني صادر شد و پرونده‌اش در اختيار مرجع قضايي قرار گرفت. به گفته وي در اين پرونده اگر شاكي به راحتي سفره دلش را نزد دوستش باز نكرده و از اسرار زندگي‌اش براي او نگفته بود، اين ماجرا شايد رخ نمي‌داد و زن جوان به دردسر نمي‌افتاد.

کد خبر 341882

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha