همشهری آنلاین: مسابقات تنیس قهرمانی پسران کشور با قهرمانی تهران در بخش تیمی و قهرمانی رهام عباسی و امیرعلی قوام در بخش انفرادی پایان یافت.

سکوی قهرمانی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس، در پنجمین روز رقابت‌های قهرمان کشوری تنیس پسران در آذربایجان شرقی، تنیسورها در فینال بخش انفرادی و مرحله نیمه نهایی بخش تیمی به مصاف یکدیگر رفتند.

در فینال رده سنی زیر ۱۲ سال امیرعلی قوام با نتیجه (۴-۶ و ۴-۶ ) آریو جوادی را شکست داد و صاحب عنوان قهرمانی شد و در رده سنی زیر ۱۴ سال رهام عباسی با نتیجه ( ۰-۶ و ۴-۶) سهراب دکمه‌چین را مغلوب کرد و عنوان قهرمانی این رده را از آن خود کرد.

این مسابقات در بخش تیمی نیز برگزار شد و نمایندگان آذربایجان غربی الف، آذربایجان شرقی ، تهران و توابع تهران برای حضور در فینال بازی‌ها به مصاف یکدیگر رفتند.

در نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی آذربایجان غربی الف با نتیجه ۳ بر صفر آذربایجان شرقی را شکست داد و تهران با همین نتیجه برابر توابع تهران به پیروزی رسید تا تکلیف تیم‌های صعود کننده به فینال این بخش مشخص شود.

سپس تیم‌های تهران و آذربایجان غربی برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت نماینده تهران موفق شد با نتیجه ۲ بر صفر حریف خود را از پیش رو بردارد و عنوان قهرمانی را از آن خود کند. تیم‌های آذربایجان شرقی و توابع تهران نیز سوم مشترک شدند.

سرداوری مسابقات بر عهده حمید رضایی بود.

کد خبر 342275

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha