همشهری آنلاین: پس از یک هفته رقابت تنیسورها در مسابقات لیگ آینده‌سازان، این بازی‌ها با معرفی تیم‌های برتر و قهرمانی تیم مهذب‌نیا (الف) به اتمام رسید.

Tennis

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس، در روز پایانی این مسابقات و با انجام مسابقه فینال، تیم مهذب‌نیا (الف) با نتیجه ۲ بر یک آپتیژن تهران را شکست داد و صاحب عنوان قهرمانی شد و در مرحله نیمه نهایی آکادمی استقلال (الف) با نتیجه ۳ بر صفر آکادمی تنیس ارومیه را برد و در جایگاه سوم ایستاد.

به این ترتیب در پایان این رقابت‌ها تیم‌های مهذب‌نیا (الف)، آپتیژن تهران، آکادمی استقلال (الف) و آکادمی تنیس ارومیه در جایگاه اول تا چهارم ا ایستادند كه با برگزاری مراسم اختتامیه از تیم‌های برتر تقدیر شد.

در این دوره از پيكارها تیم‌های کارخانجات پور سنگ قم، آکادمی تنیس ارومیه، آکادمی آپت تهران، سوراسیر تهران، آپچین تهران، آکادمی تنیس استقلال الف، آریا گرانول قم، آکادمی تنیس مهذب‌نیا، طرح نو تبریز و آکادمی تنیس مهذب‌نیا (ب)، یونیک شیراز، گروه صنعتی نظری قم، آکادمی استقلال (ب)، هیئت تنیس بوشهر، کفش کارون قم، باشگاه کوثر، آکادمی تنیس تبریز، هیئت مراغه و خاتم انبیاء قم حضور داشتند و به مدت یک هفته به مصاف یکدیگر رفتند.

این مسابقات با حضور تنیسورهای رده‌های سنی زیر ۱۲ و ۱۴ سال پسران برگزار شد.

سرداوری این دوره از رقابت‌ها بر عهده مجید چرندابی بود.

 

کد خبر 341617

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha