همشهری آْنلاین: هیات‌ امنای دانشگاه آزاد اسلامی با تشکیل هیات‌های امنای استانی این دانشگاه موافقت کرد.

به گزارش واحد مرکزی خب درجلسه هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی مقرر شد به منظور ایفای هرچه موثرتر وظایف هیات موسس وافزایش مشارکت دانشگاهیان در اداره امور دانشگاه و بهره مندی بیشتر از خلاقیت و ابتکار آنان، هیات امناء استانی تحت نظر هیأت امناء دانشگاه آزاد اسلامی در هر یک از استان های کشور تاسیس و مشغول فعالیت شود. 
   
 
دراین جلسه که به ریاست هاشمی رفسنجانی تشکیل شد ضمن بررسی مسائل کلان و راهبردی این دانشگاه مقرر شد آئین نامه و نحوه انتخاب اعضاء و وظایف و اختیارات هیات‌های امناء استانی و نحوه ارتباط آنان با هیات موسس و هیات امنای مرکزی در جلسه آینده هیات موسس بررسی و شود.

همچنین مقرر شد روسای بزرگ‌ترین واحد دانشگاه آزاد اسلامی در هر استان برای تایید نهایی به شورای انقلاب فرهنگی معرفی شوند. این مصوبه پس از تصویب آیین نامه اجرایی آن در هیات موسس لازم الاجرا خواهد بود.

همچنین به منظور تهیه و تدوین شاخص ها و نیز ارزیابی وضع دانشگاه آزاد اسلامی دستورالعمل هیات نظارت و ارزیابی نیز در این جلسه به تصویب هیات موسس رسید، براساس این دستورالعمل سه کمیته برای نظارت بر امور مربوط به پشتیبانی، آموزش و پژوهش، فرهنگی و دانشجویی در دبیرخانه هیات موسس تشکیل شده نظارت و ارزیابی کلان و راهبردی را در حوزه های مربوط برعهده خواهند داشت.

همچنین در این جلسه برای تکمیل اعضای هیأت امنای دانشگاه، حمید میرزاده به عنوان عضو جدید در هیأت امنای دانشگاه انتخاب شد.

کد خبر 34191

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز