مرد جوان وقتی فهمید که همسرش پی به رابطه پنهانی او با زن دیگری برده است، نقشه جنایت کشید. این مرد پس از قتل همسر ۳۲ساله‌اش جسد او را در اطراف مشهد دفن کرد غافل از اینکه یک سگ گله، دستش را رو خواهد کرد.

متهم

صبح شنبه، دوم مردادماه چوپاني كه در حال چراي گوسفندانش در تپه‌هاي اطراف مشهد بود متوجه رفتار غيرعادي سگش شد. سگ گله در بالاي تپه سر و صدا مي‌كرد و خاك را كنار مي‌زد. جوان چوپان وقتي خودش را به او رساند پاي زني را ديد كه از دل خاك بيرون زده بود و وحشتزده با پليس تماس گرفت.

دقايقي بعد تيمي از كارآگاهان به همراه بازپرس سيدجواد حسيني، كشيك جنايي مشهد در محل حادثه حاضر شدند. جسد از زير خاك بيرون كشيده و در همان بررسي‌هاي اوليه معلوم شد كه حدود 2هفته از مرگش مي‌گذرد. طبق گفته كارشناس پزشكي قانوني قرباني زن جواني بود كه روي بدنش آثار ضرب و جرح به چشم مي‌خورد و به‌نظر مي‌رسيد خفه شده است.

از همان زمان تحقيقات كارآگاهان جنايي براي كشف راز جنايت شروع شد. هيچ سرنخي كه هويت مقتول را فاش كند در محل حادثه وجود نداشت. با اين حال پس از چند ساعت بررسي معلوم شد كه پدر و مادر زني كه مشخصاتش با مقتول يكي است، چند روز پيش با حضور در اداره پليس خبر از گم‌شدن دخترشان داده‌اند.

وقتي خانواده زن‌گمشده با ديدن جسد تأييد كردند كه قرباني كسي جز دخترشان نيست، نخستين كسي كه در مظان اتهام قرار گرفت، شوهر مقتول بود. مردي 33ساله كه از حدود يك سال قبل با همسرش اختلاف داشت و اين اختلافات به حدي بود كه زن جوان از خانه قهر كرده و به خانه پدرش رفته بود.

كارآگاهان در ادامه تحقيقات سرنخ‌هاي ديگري هم به‌دست آوردند كه احتمال ارتكاب جنايت از سوي شوهر مقتول را بيشتر مي‌كرد. آنها مردي را شناسايي كردند كه 2هفته پيش خودروي نيساني را در حوالي همان محلي كه جسد پيدا شد ديده بود. حال آنكه شوهر مقتول يك خودروي نيسان داشت كه با آن كار مي‌كرد. از سوي ديگر اين مرد همزمان با پيدا شدن جسد مقتول ناپديد شده بود و اين مسئله نشان مي‌داد كه وي از ترس دستگيري فرار كرده است. به اين ترتيب قاضي جنايي دستور بازداشت او را صادر كرد و تحقيقات براي به دام انداختن وي شروع شد.

  • زندگي پنهاني

درحالي‌كه جست‌وجو براي دستگيري مظنون شماره يك پرونده ادامه داشت، اطلاعات ديگري هم در اختيار تيم تحقيق قرار گرفت. اينكه مرد جوان زندگي پنهاني دارد و با اجاره خانه‌اي در منطقه طرق مشهد، همراه زن جواني در آنجا زندگي مي‌كند. كارآگاهان راهي اين خانه شدند اما مرد جوان كه متوجه حضور پليس در محل شده بود، سوار بر يك خودروي پژو 405متواري شد. تعقيب او ادامه يافت و در اين مرحله، قاضي پرونده دستور توقيف خودروي وي را صادر كرد. مشخصات اين خودرو در سيستم پليس ثبت شد تا اينكه در نهايت روز گذشته پليس موفق به دستگيري عامل جنايت شد.

ماجرا از اين قرار بود كه صبح ديروز مأموران كلانتري طرق كه سرگرم گشتزني در خيابان‌هاي اين منطقه بودند، متوجه خودروي پژويي شدند كه كنار خيابان پارك و مردي داخل آن خوابيده بود. آنها شماره پلاك خودرو را استعلام كردند و معلوم شد كه دستور توقيف خودرو و دستگيري راننده آن صادر شده است. به اين ترتيب مرد جوان درحالي‌كه هنوز در خواب بود به محاصره پليس درآمد و وقتي چشمانش را باز كرد، مأموران را بالاي سر خود ديد.

او پس از انتقال به اداره آگاهي در بازجويي‌هاي قضايي-پليسي به قتل همسرش اعتراف كرد و گفت: مدتي قبل در خيابان با زن جواني آشنا شدم و از همان زمان رابطه پنهاني ما شروع شد تا اينكه پليس ما را دستگير كرد و به جرم رابطه نامشروع به زندان افتادم. پس از آزادي از زندان به همسرم قول دادم كه ديگر به او خيانت نكنم اما نتوانستم و همچنان به رابطه پنهاني‌ام ادامه دادم. حتي براي آن زن خانه‌اي اجاره كردم. همسرم كه به رفتارم مشكوك شده بود قهر كرد و به خانه پدرش رفت.

مدتي بعد اما او نشاني خانه‌ اجاره‌اي مرا به‌دست آورد و با حضور در آنجا جنجال به‌پا كرد. وقتي ديدم همه‌‌چيز لو رفته، تصميم به قتل او گرفتم. به همين دليل روز حادثه به بهانه حرف زدن، او را سوار ماشين كردم و به محلي خلوت بردم و در آنجا او را خفه كردم. پس از آن هم جسدش را دفن كردم غافل از اينكه با كشف جسد، همه‌‌چيز فاش مي‌شود. با اعترافات اين مرد، قاضي حسيني براي او قرار بازداشت صادر كرد و تحقيقات تكميلي در اين پرونده ادامه دارد.

کد خبر 341327

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha