پنجشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۶:۰۰
۰ نفر

مرگ اسرارآمیز ۲ زن در پایتخت، تیم جنایی را در برابر معمایی پیچیده قرار داد.

ساعت 15:40سه‌شنبه 12مرداد، مأموران كلانتري خاني آباد با قاضي محسن مديرروستا تماس گرفتند و از قتل زن 63ساله‌اي درخانه‌اش خبر دادند. همين تماس كافي بود تا قاضي جنايي به همراه تيمي از مأموران تجسس پليس آگاهي در قتلگاه حاضر شود. قرباني زني بود كه چند ساعت قبل‌ از جنايت با يكي از پسرهايش در خانه تنها بود. پدر خانواده كه از قتل همسرش شوكه شده به مأموران گفت: صبح يكي از پسرانم كه به سفر رفته بود با من تماس گرفت و گفت كه در راه برگشت به تهران است. براي همين به همراه پسر ديگرم به ترمينال مسافربري رفتيم. اين درحالي بود كه پسر 36ساله‌ام در خانه به همراه مادرش ماند. وقتي برگشتيم خبري از پسرم نبود و ناباورانه با جسد همسرم كه در آشپزخانه روي زمين افتاده بود روبه‌رو شدم.

كارشناسان پزشكي قانوني با توجه به جراحتي كه روي سر قرباني بود و خون زيادي كه روي ديوارهاي آشپزخانه ديده مي‌شد مرگ اين زن را اصابت جسم سخت به سر وي اعلام كردند. از سوي ديگر مأموران پي بردند كه پسر 36ساله خانواده سابقه بيماري اعصاب و روان داشته و تحت درمان پزشكان بود. در چنين شرايطي قاضي جنايي دستور انتقال جسد به پزشكي قانوني را صادر كرد. ازسوي ديگر جست و جوي كارآگاهان براي دستگيري پسر فراري خانواده كه نخستين مظنون پليس است ادامه دارد تا معماي اين جنايت مرموز فاش شود.

  • جنايت دوم

حدود 3ساعت از نخستين قتل گذشته بود كه عصر سه‌شنبه گزارش دومين جنايت در اختيار قاضي محسن مدير روستا قرار گرفت. اين بار قرباني زن 73ساله‌اي بود كه در خانه‌اش حوالي تهران نو به قتل رسيده بود. پسرخانواده كه گزارش قتل مادرش را به پليس اعلام كرده بود در تحقيقات گفت: مادرم تنها زندگي مي‌كرد و من مدام به او زنگ مي‌زدم و احوالش را مي‌پرسيدم. از 2روز پيش هرچه با او تماس گرفتم پاسخ نداد. اين بود كه نگران شدم و وقتي به خانه‌اش آمدم با جسد او روبه‌رو شدم.

كارشناسان پزشكي قانوني اعلام كردند كه قرباني بر اثر خفگي جان باخته و 2روز از مرگش مي‌گذرد. از سوي ديگردر تحقيق از همسايه‌ها مشخص شد كه آنها از خانه پيرزن تنها صداي درگيري نشنيده‌اند. در ادامه كارآگاهان به جست و جو در خانه پرداختند و با 5ميليون تومان پول نقد و دفترچه حساب بانكي 300ميليوني زن تنها روبه‌رو شدند كه نشان مي‌داد به‌احتمال زياد پيرزن قرباني سرقت شده است و عامل يا عاملان جنايت اموال ديگرش را به سرقت برده و پس از قتل ديگر فرصت نكرده‌اند مابقي پول هايش را بردارند.به گزارش همشهري، تحقيقات براي شناسايي عامل يا عاملان اين جنايت خاموش ادامه دارد.

کد خبر 342115

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha