جمعه ۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۸
۰ نفر

«تصور می‌کردم مادرم شیر گاز را باز کرده بود تا مرا به قتل برساند. برای همین بود که او را به قتل رساندم.» این ادعای مرد ۴۵ ساله‌ای است که می‌گوید بر سر ارثیه، مادرش را با ضربات قیچی و گوشتکوب به قتل رسانده است.

ساعت 9:30 صبح پنجشنبه، مأموران كلانتري مجيديه با قاضي مرادي بازپرس ويژه قتل پايتخت تماس گرفتند و خبر از جنايتي هولناك دادند. با حضور تيم تحقيق در محل حادثه معلوم شد كه مقتول مادرخانواده است كه دقايقي قبل‌تر به‌دست پسر45ساله‌اش به قتل رسيده است. عامل جنايت خودش ماجرا را به پليس خبر داده بود و وقتي بازداشت شد گفت:

مدتي قبل به‌دليل اينكه مبتلا به بيماري روحي بودم، همسرم از من جدا شد و از آن به بعد با مادرم زندگي مي‌كردم و در اين مدت بر سر سهم الارثم مدام با او درگيري داشتم. شب گذشته وقتي در خانه خواب بودم احساس كردم بوي گاز مي‌آيد. دچار سرگيجه شده بودم. به سختي خودم را به شيرگاز رساندم و ديدم باز است. مادرم در خانه نبود و تصور كردم كه با باز گذاشتن شير گاز قصد كشتن مرا داشته است. آن شب خيلي عصباني شدم. تا صبح بيدار نشستم تا اينكه حدود 8صبح بود كه مادرم به آرامي وارد خانه شد.

آن لحظه بود كه او را به آشپزخانه كشاندم و او را با ضربات گوشتكوب و قيچي به قتل رساندم. متهم كه مدعي است مشكل روحي و رواني دارد و روزي 20عدد قرص اعصاب مصرف مي‌كند در ادامه ادعاي ديگري را هم مطرح كرد. او گفت كه مادرش در گذشته پدرش را به قتل رسانده بود. وي ادامه داد: 10سال پيش مادرم در يكي از شهرهاي مازندران پدرم را با ضربات چاقو به قتل رساند تا به اموالش برسد. پس از آن ما رضايت داديم و او آزاد شد اما از دست مادرم عصباني بودم. حدس مي‌زنم حالا هم قصد داشته تا مرا از سهم پدري‌ام كنار بكشد. چون مدام با او بر سر ارثيه درگير بودم و سهمم را مي‌خواستم. مادرم اما مخالفت مي‌كرد. ‌ براي اين مرد قرار بازداشت صادر و تحقيقات درخصوص ادعاهاي او آغاز شده است.

کد خبر 340773

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha