همشهری آنلاین: وزیر بهداشت در نخستین ساعات صبح دوشنبه با هدف توسعه ورزش همگانی به همراه جمعی از مدیران وزارت بهداشت و وزارت ورزش و جوانان در پارک ملت تهران به انجام ورزش صبحگاهی پرداخت.

۵۰ درصد ایرانی‌ها اضافه وزن دارند

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر سید حسن هاشمی در حاشیه این مراسم، اظهار داشت: با کمک مسئولان وزارت ورزش و جوانان، مردم در سراسر کشور استقبال بسیار خوبی از ورزش همگانی و صبحگاهی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه هر فرد باید به فکر سلامتی خودش باشد، افزود: پیشگیری ضامن سلامتی است اما متاسفانه ۵۰ درصد مردم ایران به اضافه وزن مبتلا هستند و لازم است که مراقب تغذیه و سبک زندگی خود باشند.

هاشمی ضمن تقدیر از وزارت ورزش و جوانان به دلیل توسعه ورزش همگانی در کشور، گفت: از مردم تشکر می‌کنم زیرا تحرک بدنی و ورزش همگانی در کشور در حال تبدیل شدن به یک فرهنگ است.

وزیر بهداشت در پایان با آرزوی توفیق و بهروزی برای کاروان ایران در المپیک ۲۰۱۶ ریو، یادآور شد: مردم منتظر هستند تا نتایج ورزشکاران و عملکرد فدراسیون‌ها را ببینند و امیدوارم نتایجی که توسط ورزشکاران ایران کسب می‌شود مورد قبول مردم باشد.

در مراسم ورزش صبحگاهی، وزیر بهداشت را دکتر علی اکبر سیاری معاون بهداشت وزارت بهداشت، دکتر عباس زارع نژاد مشاور وزیر بهداشت، دکتر شعبانی بهار معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان و ناظمی مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان و همچنین جمع زیادی از شهروندان تهرانی همراهی می‌کردند.

کد خبر 341127

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تندرستی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha