مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۴
۰ نفر

نرم‌افزار جدیدی به‌منظور ساماندهی حمل‌ونقل بار و ارائه خدمات بهتر به شهروندان پایتخت راه‌اندازی شده است.

cars

به گفته غلامرضا ترابيان مديرعامل شركت پيك بادپا، اقدامات اجرايي اين پروژه از يك سال گذشته آغاز شده و با اجرايي شدن كامل آن، گام مؤثري در ارائه خدمات بهتر در حمل‌ونقل بار پايتخت برداشته مي‌شود.پيش از اين شهروندان تقاضاي خود را براي پيك موتوري به‌صورت تماس تلفني اعلام مي‌كردند. در اين ميان پيك موتوري براي حمل بسته يا محموله شهروندان بايد از ميدان وليعصر به مبدأ اعزام و از مبدأ محموله را به سمت مقصد مورد نظر مشتري حمل مي‌كرد و بار ديگر به ميدان وليعصر كه مقر شركت قرار دارد مراجعت مي‌كرد.

با طراحي اپليكيشن جديد شركت برگشت راكبان شركت بادپا حذف و از مقصد ماموريت اول به سمت مبدأ ماموريت دوم اعزام مي‌شوند. بدين‌ترتيب تعداد زيادي از سفرهاي درون‌شهري كاهش مي‌يابد. اجراي اين طرح نيازمند وجود يك سيستم نرم‌افزاري دقيق بود كه بر همين اساس اپليكيشني طراحي شد كه شهروندان مي‌توانند از طريق اين اپليكيشن ضمن ثبت درخواست خود از مبدأ تا مقصد كالاي خود را دنبال كنند. اجرايي شدن اين طرح از طريق طراحي اين نرم افزار و به كارگيري GPها امكان‌پذير شد.

هم اكنون نيز شهروندان تهراني مي‌توانند با مراجعه به آدرس‌هاي www.e8282.ir، www.e8282.com  و www.peykesabz.ir اين اپليكيشن را دريافت و روي تلفن‌هاي همراه خود بارگذاري كنند. مديرعامل شركت پيك بادپا با معرفي اين پروژه به‌عنوان مؤثرترين نرم افزار حمل‌ونقل بار شهري آن را تحولي در اين عرصه خواند و افزود:

اين نرم‌افزار در حوزه‌هاي اجتماعي، اقتصادي و زيست‌محيطي پايتخت اثرات مثبتي خواهد داشت ازجمله اينكه نگراني مشتريان درخصوص اطمينان به راكبان پيك در اين طرح به‌طور كامل ديده شده است؛ به‌طوري‌كه تمام نيروهاي به‌كار گرفته شده توسط شركت پيك بادپا از پيش شناسايي و شناسنامه‌دار مي‌شوند. همچنين كليه موتورها و لباس راكبان متحدالشكل خواهد بود تا براي شهروندان به‌طور كامل قابل شناسايي باشد.

کد خبر 339936

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha