همشهری آنلاین: معاون تربیت و آموزش ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه فلسفه وجود سرباز در کشور آرامش و امنیت است، گفت: صدای پای سرباز سمفونی امنیت و پوشیدن لباس مقدس سربازی نیز یک افتخار است.

ارتش

به گزارش روابط عمومی نیروی زمینی ارتش، این مطلب را سرهنگ ستاد علیرضا شیخ در جمع منتخبین جدید الورود دانشجویان دانشگاه های ارتش عنوان کرد و افزود: فلسفه پوشیدن لباس ارتش فلسفه دفاع است، فلسفه دفاع را از جایگاه یک سرباز ببینیم.چرا دفاع؟ چرا نظامی گری و چرا این همه سرباز و ادوات و تجهیزات دفاعی وجود دارد؟ در اصل جهان آفرینش خداوند در نهاد هر موجودی وسیله دفاعی گذاشته است.

وی اظهار کرد در حوزه فردی هر کس از خود دفاع می کند ولی در حوزه اجتماعی و کشوری چه کسی این امر مهم را به عهده می گیرد اگر مرزهای کشور مورد تهدید قرار گیرد چه کسی اقدام می کند در این زمینه لازم است یک نیروی مسلحی با تجهیزات و ابزار دفاعی سازمان پیدا کند تا بتواند از مردم و استقلال کشور دفاع کند.

معاون تربیت و آموزش ارتش جمهوری اسلامی ایران خطاب به منتخبین جدید الورود دانشجویان دانشگاه های ارتش گفت: دفاع و حفاظت از صیانت و استقلال کشور امری بدیهی است که این وظیفه بر عهده شما است.

سرهنگ شیخ اضافه کرد: مسئولیت تربیت فرزندان این مرز و بوم و سربازان کشور و ضمانت امنیت کشور برعهده شما قرار داده شده است در این راه باید عاشق باشی و فقط با عشق می تواند از پس همچین وظیفه بزرگی بر آمد.

چهاردهمین دوره آموزش رزم مقدماتی مشترک دانشجویان دانشگاه های افسری ارتش از روز یکشنبه 20 تیرماه جاری با حضور فرماندهان و مسئولین ارتش در دانشگاه افسری امام علی (ع) آغاز شد.

کد خبر 339910

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha