همشهری آنلاین: معاون عملیات ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: مراکز آموزشی درجه داری از اهمیت خاصی برخوردارند زیرا پایه و اساس ارتش بر گرفته از همین مراکز است.

هاشمی

به گزارش ایرنا، امیر سرتیپ هاشمی در بازدید از مرکز آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم (ع) نیروی دریایی ارتش افزود: انسجام یگان های ارتش منوط به وجود تخصص بسیار بالا در میان کارکنان آن است.

وی اظهار کرد: هم اکنون در ارتش توجه بسیاری به امر آموزش درجه داری وجود دارد چراکه پایه و اساس ارتش به وجود مراکز آموزشی درجه داری است و اقدام های عملی و مناسبی در مرکز آموزش نیروی دریایی انجام شده است.

به گزارش ارتش جمهوری اسلامی ایران، وی گفت: هرچه آموزش های ارائه شده به روزتر و علمی تر باشد در ارتقای مهارت های فردی و گروهی کارکنان ولایت مدار نیروی دریایی ارتش موثرتر است.

وی تاکید کرد: لازمه آموزش، کسب مهارت است و در دنیای امروز آموزش به تنهایی کاربردی ندارد بلکه کسب مهارت و عمل به تجربیات، باعث موفقیت یک فرد نظامی می شود.

امیرسرتیپ هاشمی در ادامه افزود: اگر در بحث تکنولوژی در قیاس با دشمنان دچار کمبودهایی هستیم اما باید این کمبود ها را در بحث ارتقای توانمندی فردی جبران کنیم؛ همچنین در کنار این ارتقای توانمندی توجه به معنویت در ارتش یک امر بسیار مهم است و با تکیه بر مسائل دینی و اعتقادی و این ظرفیت عظیم معنوی است که می توانیم علاوه بر رفع کمبودها با تکیه بر توان متخصصین داخلی در مقابل هر دشمنی ایستادگی کنیم.

کد خبر 339908

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha