دوشنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۵ - ۰۳:۰۰
۰ نفر

روز گذشته دویست و هفتاد و چهارمین جلسه شورای شهر تهران برگزار شد؛ جلسه‌ای که به‌خاطر غیرعلنی بودن، اخبار چندانی از جزئیاتش منتشر نشد.

شورای شهر

شهردار تهران‌ در جلسه روز گذشته به درگذشت 3 نفر از چهر‌ه‌هاي كشور در روزهاي اخير اشاره كرد و ياد آنها را گرامي داشت؛ جواد شهرستاني‌ شهردار اسبق تهران و مشهد، عباس كيارستمي‌ كارگردان سينما و خانم مهديه الهي قمشه‌اي، شاعر و محقق ادبيات عرفاني اين افراد بودند كه محمدباقر قاليباف ياد آنها را گرامي داشت و درگذشت آنها را به جامعه ايران تسليت گفت. جواد شهرستاني كه در سن 92 سالگي در مشهد فوت كرد در سال 1347 شهردار تهران بود. در جلسه ديروز معصومه آباد به مناسبت روز بدون نايلكس نكاتي را در مورد مضرات استفاده از كيسه‌هاي پلاستيكي بيان كرد.

اقبال شاكري، رئيس كميته عمران شوراي شهر تهران هم راجع به تغيير جهات ترافيكي در چند معبر منطقه12 پايتخت توضيحاتي را ارائه داد. وي گفت: «بهتر است قبل از هر اقدام ترافيكي انطباق آن با طرح جامع ترافيك بررسي شود.» وي با بيان اينكه ما با اين تغيير جهات مخالف نيستيم، افزود: «اجراي اين قبيل اقدامات بايد با مطالعه و بررسي تأثيرات آن بر كل شبكه حمل‌ونقل تهران و به‌ويژه محله‌ها و مناطق مجاور باشد چرا كه مي‌تواند آثار مفيد تغيير جهت معابر مربوطه را به‌شدت آسيب‌پذير كند.» به گفته شاكري، اجراي اين طرح ‌ زندگي مردم و فعاليت ادارات و كسبه را به‌شدت تحت‌تأثير قرار خواهد داد.‌ شاكري تأكيد كرد كه نكته مهم براي «انجام درست كار درست» اطلاع‌رساني قبلي و كافي به ذينفعان اصلي هر طرح شهري است كه اين ذينفعان اصلي همان مردم، كسبه و ادارات متاثر از طرح هستند.

حبيب كاشاني كه عضو كميسيون برنامه و بودجه شوراست نيز مطالبي را راجع به ادعاي برخي رسانه‌ها در مورد مراسم عروسي فرزند شهردار تهران مطرح كرد. وي با انتقاد از بداخلاقي‌هاي برخي كاربران فضاي مجازي در استفاده از امكانات اين فضا گفت: «سالن مراسم عروسي از معمولي‌ترين سالن‌هايي است كه تمام كاركنان شهرداري تهران نيز مراسم‌هاي ازدواج فرزندانشان را در آن برگزار مي‌كنند.» همچنين به گفته كاشاني به هيچ عنوان پارك لويزان براي عروسي قرق نشده بود. كاشاني ادامه داد: «در اين مراسم همان غذايي سِرو شد كه در مراسم فرزند من كه يك معلم هستم سِرو شده بود.»

کد خبر 339557

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha