همشهری آنلاین: جنبش حماس با انتشار بیانیه‌ای اظهارات رئیس پیشین دستگاه اطلاعات عربستان مبنی بر اینکه ایران با حمایت از این جنبش موجب گسترش آشوب در منطقه می‌شود را محکوم کرد.

حماس اظهارات ترکی الفیصل در نشست گروهک منافقین را محکوم کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، جنبش حماس با صدور بیانیه ای اظهارات «ترکی الفیصل» رئیس سابق دستگاه اطلاعاتی عربستان را محکوم و به آن واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش ترکی الفیصل در نشست گروهک منافقین در پاریس مدعی شده بود که ایران با حمایت از جنبش های حماس و جهاد اسلامی فلسطین، در صدد گسترش دادن آشوب در منطقه است.

در همین راستا حماس در بیانیه خود عنوان کرده که این دروغ های رئیس پیشین دستگاه اطلاعاتی عربستان فاقد صحت و تهی از حقیقت و واقعیت است و تصریح کرده است: همه می دانند که حماس با رژیم صهیونیستی در داخل اراضی فلسطین مقابله می کند و در صدد تامین منافع مردم و قدس و مسجد الاقصی است.

در ادامه این بیانیه حماس تاکید کرده است که این جنبش دارای تفکر اسلامی میانه رو است و در طول تاریخ خود از هر درگیری و مسائل دیگری بر حذر بوده است و خود را از این مسائل دور نگه داشته است.

حماس در پایان اضافه کرده که اینگونه سخنان اهانت به مردم فلسطین و مقاومت است و فقط به رژیم صهیونیستی خدمت می کند. همچنین بهانه هایی را به این رژیم می دهد تا بدین طریق دشمنی خود را علیه مردم فلسطین و سرزمین و مقدسات آن افزایش دهد.

شایان ذکر است روز شنبه نشست گروهک منافقین در پاریس پایتخت فرانسه برگزار شد و ترکی الفیصل رئیس سابق اطلاعات سعودی در آن سخنرانی کرد.

کد خبر 339520

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha