سه‌شنبه ۸ تیر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۱
۰ نفر

تحقیقات درخصوص مرگ اسرارآمیز مرد تراشکار که با اصابت گلوله به سرش جان باخته، از سوی تیم جنایی شروع شده است.

ساعت 23ششم تيرماه گزارش مرگ مرموزي در اختيار قاضي مرادي بازپرس ويژه قتل پايتخت قرار گرفت كه با دستور وي تحقيقات در اين خصوص آغاز شد. قرباني مردي 36ساله بود كه بر اثر اصابت گلوله اسلحه كلت به شقيقه‌اش جانش را از دست داده بود. گزارش مرگ وي را همسرش به پليس اعلام و عنوان كرده بود كه شوهرش دست به‌خودكشي زده است. او به مأموران گفت كه روز حادثه در خانه نبوده و وقتي برگشته با پيكر غرق در خون همسرش روبه‌رو شده است.

از سوي ديگر مأموران در بررسي خانه، 5قبضه سلاح كشف كردند و احتمال دادند كه قرباني در زمينه خريد و فروش اسلحه فعاليت داشته است. با دستور قاضي جسد قرباني به پزشكي قانوني منتقل شد و درحالي‌كه تحقيقات در اين خصوص ادامه داشت ديروز همسايه قرباني با پليس تماس گرفت و عنوان كرد كه همسر اين مرد اسلحه‌اي در خانه آنها پنهان كرده است. همين كافي بود تا قاضي جنايي دستور بازداشت همسر قرباني را صادر كند.

وي ديروز وقتي در شعبه دوم دادسراي جنايي تهران حاضر شد به قاضي جنايي درخصوص پنهان‌كردن اسلحه در خانه همسايه چنين گفت: سال‌ها پيش به‌خاطر اختلافاتي كه با همسر سابقم داشتم با وجود 6فرزند از او جدا شدم و با قرباني ازدواج كردم. پس از مدتي صاحب فرزندي شديم كه دخترمان 2ساله است.

همسرم تراشكار بود و ما هيچ مشكلي با هم نداشتيم. روز حادثه فرزندانمان در خانه نبودند و من هم براي انجام كاري به بيرون رفته بودم.وقتي برگشتم هرچه در زدم كسي در را باز نكرد درحالي‌كه مي‌دانستم شوهرم در خانه است. براي همين از همسايه پيچ گوشتي گرفتم و پس از باز كردن در به اتاق خواب رفتم و شوهرم را ديدم كه پاي تخت خون آلود افتاده است.

به سرعت اورژانس و خانواده همسرم را خبر كردم. آنها وقتي رسيدند و متوجه شدند كه شوهرم جان باخته است به سمتم حمله ور شدند و فرياد زدند كه من او را به قتل رسانده‌ام. حسابي شوكه شده بودم و اسلحه‌اي كه با آن شوهرم دست به‌خودكشي زده بود را به آنها نشان دادم و گفتم با اين اسلحه به سرش شليك كرده است.

آنها اما توجهي به حرفم نكردند و دوباره به سمتم حمله ور شدند. از ترسم به خانه همسايه رفتم و در آنجا اسلحه را زيرملحفه‌اي پنهان كردم و پس از اينكه از خانه همسايه بيرون رفتم فراموش كردم كه اسلحه در آنجاست تا اينكه پليس به سراغم آمد و دستگيرم كرد.

به گزارش همشهري، هم‌اكنون قاضي جنايي براي اين زن به اتهام اختفاي ادله جرم قرار قانوني صادر كرده است و بررسي‌ها براي حل معماي مرگ اسرارآميز مرد تراشكار ادامه دارد.

کد خبر 338491

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha