مدیرعامل شرکت شهربان و حریم‌بان شهرداری تهران استخدام افرادی تحت عنوان اراذل و اوباش را برای نیروهای معبربان و رفع سدمعبر تکذیب کرد و اخبار منتشر شده در این خصوص از سوی برخی رسانه‌ها را شیطنت‌های سیاسی دانست.

ابوالقاسم چيذري در گفت‌وگو با همشهري با بيان اينكه از مديران فاتب در اين مورد استعلام گرفته شده، اظهار داشت: دوستان فاتب و پليس تهران بزرگ چنين نظري ندارند و استخدام اراذل و اوباش در شركت شهربان، تنها يك‌ فرضيه بوده كه به اشتباه به موجي نادرست تبديل شد.

وي با اشاره به اينكه در 6ماه گذشته با 300نفر از طريق اقدامات كميته انضباطي قطع همكاري كرده‌ايم، افزود: بقيه نيروها پس از نظارت ميداني و تماس‌هاي شهروندي، آموزش‌هاي لازم در 4دوره ديده‌اند، ‌ضمن اينكه 2دوره آموزش هم براي سراكيپ‌ها برگزار كرده‌ايم.

به گفته وي، موارد آموزشي مديريت و كنترل خشم، برخورد حرفه‌اي، نحوه رفتار با افراد خاص و موارد دشوار، موضوعات اجتماعي و قوانين اجتماعي بوده است. وي اعلام كرد كه با افراد متخلف نيز برخورد مي‌شود. چيذري همچنين از برقراري 50نقطه در شهر تهران براي ساماندهي دستفروشان پس از‌ماه مبارك رمضان خبر داد و گفت كه با همكاري شركت ساماندهي مشاغل، شب‌بازارها به‌صورت گسترده‌تر از گذشته برپا خواهد شد.

کد خبر 338376

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha