مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۸۵ - ۰۹:۰۸
۰ نفر

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با رد اخبار محدودیت جا در بهشت زهرا برای دفن اموات، گفت: بهشت زهرا تا ‪ ۱۲‬سال دیگر برای دفن اموات جا دارد

او  گفت با احداث دو گورستان در غرب و شرق تهران تا پنج سال آینده، مشکلی برای دفن اموات در تهران وجود ندارد.

مسعود کرباسیان روز یکشنبه در گفت وگو با  ایرنا  اظهارداشت: با دستور اخیر رییس جمهوری برای رفع مشکل احداث گورستان غرب تهران در اراضی گرمدره، شهرداری بزودی طراحی این مکان را آغاز می‌کند تا عملیات احداث آن پایان سال جاری آغاز شود.

وی افزود: گورستان غرب تهران از لحاظ موقعیت جغرافیایی و آب و هوایی شرایط خاص خود را دارد و شهرداری نیز نهایت دقت را در احداث این گورستان برای جلوگیری از تبعات اجتماعی و زیست محیطی احتمالی به کار می‌گیرد.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران مساحت گورستان غرب تهران را حدود ‪۲۰‬ هزار هکتار ذکر و خاطرنشان کرد: شهرداری تلاش می‌کند تا احداث این گورستان مشکلی برای ساکنان شهرهای غرب استان تهران ایجاد نکند.

کرباسیان درخصوص احداث گورستان شرق گفت: زمین این گورستان نیز به‌مساحت ‪ ۱۶‬هزار هکتار در انتهای بزرگراه شهید بابایی به تملک شهرداری درآمده که کار احداث آن بزودی آغاز می‌شود.

وی بااشاره به طرح شهرداری برای توسعه بهشت زهرا افزود: زمین‌های اطراف این مکان که دراختیار شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) بوده نیز به تملک شهرداری درآمده تا زمان بهره‌برداری از گورستان‌های جدید تهران مشکلی برای دفن اموات وجود نداشته باشد.

کد خبر 3383

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز