همشهری آنلاین: رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: یکی از مدیران نهادها در خصوص میزان حقوقش به ما گزارشی ارائه نداد و از دادن اسناد استنکاف کرد به همین دلیل این فرد محکوم به حبس شد.

قاضی سراج

به گزارش ایرنا، قاضی ناصر سراج یکشنبه (6 تير) در حاشیه مراسم افتتاح مرکز آموزش آکادمی آمبودزمان آسیایی در جمع خبرنگاران افزود: ما نیز این موضوع را به دادگاه گزارش دادیم که طبق ماده 8 سازمان بازرسی کل کشور این فرد محکوم به حبس شده است.

وی بدون اشاره به نام این فرد خاطرنشان کرد: به زودی حبس این فرد به دلیل استنکاف از ارائه مدارک به همکاران ما اجرا خواهد شد.

سراج در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگاری که میزان حقوق‌های نامتعارف مدیران چقدر است، گفت: اکثر حقوق‌ها همین مقدار است که در رسانه‌ها منتشر شده است.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که چه تعداد مدیر از ارائه اسناد در خصوص حقوق شان استنکاف کرده و آیا آماری در این زمینه وجود دارد یا نه، گفت: در این زمینه مواردی داریم و یک نمونه که اعلام کردم مصداق آن است.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور همچنین گفت: گزارش‌های ما در زمینه حقوق‌های نامتعارف محرمانه است و جزئیات آن را نمی‌توانیم منتشر کنیم، اما گزارش آماده است و امروز برای روسای قوه ارسال می‌کنیم.

سراج ادامه داد: این گزارش خوداظهاری است که به تمام ادارات بازرسی کشور اعلام کرده و یک برنامه فوق‌العاده تعریف کرده‌ایم تا همه موارد را در برگیرد و تا زمانی که اقدام شود نتایج نهایی آن به استحضار روسای قوا می‌رسد.

وی در مورد آلودگی هوا نیز گفت: گزارش آن را برای روسای قوا فرستاده‌ایم اما برای تمام افرادی که به نوعی مسئول هستند از عالی‌ترین مقام توضیح خواستم، که چرا موارد قانونی را انجام نداده‌اند و پس از اینکه 11 نهاد گزارش خودشان را اعلام کردند و دفاعیاتشان را انجام دادند تصمیم نهایی اتخاذ خواهد شد.

کد خبر 338291

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha