گروه اجتماعی : هزینه ثبت‌نام داوطلبان پذیرفته نشده دوره فراگیر دکتری عودت داده می‌شود.

رئیس دانشگاه پیام نور در جمع خبرنگاران درباره چگونگی بازگرداندن هزینه‌های ثبت‌نام برخی از داوطلبان دوره‌های فراگیر دکتری گفت: همه داوطلبانی که با وجود ثبت‌نام در آزمون دکتری شرکت نکرده‌اند و تا 31 خرداد انصراف داده‌اند می‌توانند هزینه ثبت‌نام خود را دریافت کنند.

علیرضا علی‌احمدی افزود: همچنین هزینه ثبت‌نام آن دسته از داوطلبانی که در آزمون قبول نشده‌اند و از کلاس‌ها استفاده نکرده‌اند، با کسر 95 هزار تومان، به آنها برگردانده می‌شود.

اما وی مشخص نکرد برای شرکت در کلاس‌ها چند درصد از هزینه ثبت‌نام کسر و چه مبلغی به داوطلبان برگردانده می‌شود.

وی همچنین اظهار داشت: همه داوطلبان برای دریافت هزینه‌های ثبت‌نام خود می‌توانند پس از اعلام نتایج قطعی به دانشگاه پیام نور مراجعه کنند.

دانشگاه پیام‌نور پیش از این معیار پذیرش اولیه و قبل از مصاحبه در مقطع دکتری را کسب حدنصاب نمره علمی در آزمون اعلام کرده بود اما هم‌اکنون بدون اعلام کارنامه داوطلبان تعداد محدودی اسم به‌عنوان پذیرفته‌شدگان اعلام شده است که به‌هیچ‌وجه تناسبی با ظرفیت پیام نور به‌عنوان دانشگاهی مجازی ندارد.

گزارش دیگری نیز حاکی است با اعلام نتایج پذیرفته‌شدگان دوره کارشناسی این دانشگاه، گروهی از داوطلبان جلوی دانشگاه پیام نور و نیز دفتر ریاست جمهوری تجمع کردند.

بنا بر این گزارش، ظاهرا دانشگاه پیام‌نور ظرفیت پذیرش دانشجوی بیشتر در مقطع کارشناسی را دارد اما سازمان سنجش آموزش کشور با پذیرش دانشجوی بیشتر مخالف است.

کد خبر 33823

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز