همشهری آنلاین: شهرداری تهران همزمان با فرا رسیدن روز عید سعید فطر با صدور اطلاعیه‌ای خواستار حضور عموم شهروندان خداجوی تهرانی در مراسم نماز این روز سعید به امامت ولی‌امر مسلمین جهان، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای شد.

به گزارش سما متن کامل این اطلاعیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
الله اکبر، ولله الحمد، الحمدلله علی ما هدانا...

فرا رسیدن روز مبارک عید فطر نوید بخش تحولاتى سرنوشت ساز در زندگى اهل ایمان و زمینه ساز وحدت کلمه براى مسلمانان و تقویت اتحاد و اراده آنان و روز نمایش عظمت دین و بازگشت دوباره به فطرت انسانى است.

عید سعید فطر عید قبول و سپاس نعمت های نازل شده در ماه پربرکت رمضان و عید فاتحان عرصه جهاد بر نفس است.

سیمای نورانی روزه داران پس از یک ماه عبادت به همراه هلهله پرخروش بندگی در روز عید فضای مصلی تهران را عطر آگین خواهد کرد و زمزمه الله اکبر ولله الحمد و... زمین را به آسمان پیوند خواهد زد.

سپیده دمان روز عید مصلی امام خمینی (ره) تهران شاهد حضور میلیونی مردمی خواهد بود که از ساعات اولیه تکبیر گویان خود را آماده اقامه نمازعید سعید فطر به امامت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای می کنند.

شهرداری تهران ضمن شادباش چنین عید شکوهمندی از تمام شهروندان پاک نهاد تهرانی در سال اتحاد ملی و انسجام اسلامی دعوت به عمل می آورد تا در این روز ، با حضور میلیونی خود در مصلای تهران نماز پر شکوه این عید سعید را به امامت  ولی امر مسلمین جهان اقامه نمایند.

مراسم پر فضیلت نماز عید سعید فطر پس از یک ماه مجاهدت نفسانی میهمانان الهی، به امامت رهبر معظم انقلاب از ساعت 7:30 روز عید در مصلی حضرت امام خمینی (ره) تهران اقامه خواهد شد.

مدیریت شهری همانند سال گذشته تمام توان خود را برای تسهیل در تردد شهروندان خداجو از مبادی از پیش اعلام شده برای حضور در مصلای تهران بکار می بندد و اعلام می دارد تمامی خطوط شبکه اتوبوسرانی و راه آهن شهری(مترو) از ساعت 5:30 صبح تا پایان مراسم نماز عید فطر به صورت رایگان آماده خدمت رسانی به شهروندان مومن تهرانی است.

کد خبر 33785

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز