همشهری آنلاین: واکنش‌ها به اقدام دولت بحرین به سلب تابعیت از آیت الله شیخ عیسی قاسم در داخل عراق همچنان ادامه دارد و در تازه‌ترین موضع دو گروه مقاومت اسلامی النجباء و عصائب اهل الحق رفتارهای رژیم آل خلیفه را تروریستی خوانده و بر ضرورت فعال شدن هسته‌های مقاومت در داخل بحرین تاکید کردند.

ادامه واکنش عراقی ها به اقدام آل خلیفه در سلب تابعیت از آیت الله شیخ عیسی قاسم

به گزارش خبرنگار ایرنا، جنبش اسلامی النجباء به رهبری شیخ اکرم الکعبی در بیانیه ای روز سه شنبه اعلام کرد: سلب تابعیت، ترور مخالفان، تعرض به اماکن عبادت و هتک حرمت افراد و اعلام جنگ علیه یک ملت همگی آنها رفتارهای تروریستی است که رژیم آل خلیفه مرتکب می شود.

النجباء از سکوت سازمان همکاری های اسلامی در طول سنوات گذشته انتقاد کرد و گفته است که سازمان همکاری های کشورهای اسلامی به خاطر کسب رضایت آل سعود، این ظلم و ستم رژیم بحرین را نادیده گرفته است.

اما دبیر کل گروه مقاومت اسلامی عصائب اهل الحق از آمادگی اش برای کمک به مردم مظلوم بحرین خبر داده است.

شیخ قیس الخزعلی در اظهار نظری که روز دوشنبه در سطح شبکه های اجتماعی منتشر شده تاکید کرد که عصائب اهل الحق آماده کمک به مردم مظلوم بحرین است.

وی خطاب به آل خلیفه گفته است: به رژیم آل خلیفه نسبت به عبور از خط قرمزها هشدار می دهیم و در عین حال بر ضرورت فعال کردن هسته های مقاومت در برابر این رژیم تاکید کرد.

شیخ قیس الخزعلی گفته است که هرچند خط مشی دیپلماسی برای بیان مظلومیت ها به جهان و تحریک سازمان های بین المللی و منطقه ای ضروری است اما آنچه نتیجه بخش است و قبلا تجربه شده ، گزینه مقاومت است.

کد خبر 337803

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha