دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۵:۴۷
۰ نفر

همشهری دو - ماه رمضان برای ما با چند مفهوم قرین شده است؛ از سحری‌های خانوادگی تا افطاری‌های ساده و صمیمی، از شله زرد و قرآن تا شب‌های قدر و احسان! هرسال هم رمضان که می‌رسد احسان و نیکوکاری مردم بیشتر می‌شود اما تا حالا به این فکر کرده‌ایم با همین تلفن همراه در دستمان هم می‌توانیم یک خیریه باشیم؟

نیکوکاری

راه‌حل اول: كميته امداد امام‌خميني ره

با شماره‌گيري كد #8877* وارد پنل آني پرداخت كميته امداد مي‌شويد. دوباره شماره يك را شماره‌گيري كنيد تا گزينه‌هاي موردنظر برايتان به نمايش گذاشته شود؛ صدقه، ايتام، درمان، جهيزيه، مسكن، اشتغال، كمك به غزه و زكات، اين گزينه‌ها را تشكيل مي‌دهند. اگر مايل به صدقه دادن هستيدعدد يك را شماره‌گيري كرده و اگر مي‌خواهيد انواع زكات مانند فطريه يا كفاره را بپردازيد عدد 8 را شماره‌گيري كنيد.

  • راه‌حل دوم: كمك به خيريه‌ها و موسسات بهزيستي

شما مي‌توانيد از طريق شماره‌گيري كد #55۵* ۷۲۰* وارد سامانه مختص سازمان بهزيستي كشور بشويد و آنجا از طريق انتخاب كد شهرستان يا شهر محل زندگي خود، ميزان كمك مالي خودتان را براي خيرات بين نيازمندان انتخاب كنيد.

شما مي‌توانيد از طريق سامانه#780* و انتخاب كد 8، به مؤسسات كميته امداد و بهزيستي كمك كنيد.

سامانه# 733* (آپ)نيز با قراردادن گزينه احسان (كد7) امكان پرداخت به كميته امداد، محك، مهرآفرين، زنجيره اميد و حساب 100امام خيمني(ره) را براي شما فراهم كرده است.

اگر دوست داريد در ساخت صحن حضرت زهرا(س) در حرم اميرالمومنين(ع) هم كمك كنيد، سامانه اختصاصي ستاد عتبات و عاليات تهران #888* 4* 733* را شماره‌گيري كنيد.

کد خبر 337636

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مهارت‌های زندگی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha