یکشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها صد و دومین شماره فصلنامه علمی- ترویجی رسانه (ویژه بهار ۱۳۹۵) را منتشر کرد.

rasaneh

به گزارش روابط‌عمومی دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها، در این شماره از فصلنامه رسانه با 8 مقاله تخصصی به موضوعاتی چون: الگوی آموزش سواد رسانه‌ای در نظام آموزش و پرورش، خوشه‌بندی محصولات فرهنگی فضای مجازی، تأثیر تلفن همراه هوشمند بر سبک زندگی، ... و سوگیری رسانه‌ای در بازارهای مالی پرداخته شده است.

فهرست مطالب این شماره فصلنامه رسانه عبارتنداز:

- تعیین الگوی آموزش «سواد رسانه‌ای» در نظام آموزش و پرورش / هادی خانیکی، وحید شاه‌حسینی و فاطمه نوری‌راد

- مقایسه کاربردپذیری تارنماهای خبرگزاری‌های ایرنا، ایسنا و فارس از دیدگاه کاربران / محمدمهدی فرقانی و علی رستگار

- خوشه‌بندی اقلام و محصولات فرهنگی فضای مجازی / عباس طلوعی و بهداد میرافشار

- رسانه‌های اجتماعی و مدیریت بحران نقش تلفن‌های همراه هوشمند در کنشگری اجتماعی / حسین بصیریان جهرمی، محمد عبدالحسینی و ملیکا بردبار

- سنجش تأثیر استفاده از تلفن همراه هوشمند بر سبک زندگی کاربران ایرانی / حسین کرمانی

- بررسی تأثیر سواد رسانه‌ای بر مصرف ذهنی کالاهای فرهنگی زنان 15 ـ 39 سال (مطالعه موردی شهر شهرکرد) /اصغر محمدی و مهری فاضلیان دهکردی

- «ایماژ منفی از بدن» کاربران نوجوان شبکه اجتماعی فیسبوک

بررسی نقش واسطه‌گری فاکتور «اختلاف از خود» / اشرف سادات احدزاده و حسین امامی رودسری

- سوگیری رسانه‌ای در بازارهای مالی (با تأکید بر علل فردی و سازمانی) / محسن میرزا ابوالحسن‌ خان ایلچی (محسن ایلچی)

- فهرست گزیده مقالات / میترا پورقبادی، هما خراسانی، شیرین‌الادینی

کد خبر 337600

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha