همشهری آنلاین: فرنگی‌کاران کشورمان با کسب سه مدال طلا، دو نقره و سه برنز به کار خود در روز نخست رقابت‌های بین‌المللی رومانی پایان دادند.

Y.Ghaderyan

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، پيكارهای بین المللی کشتی آیون کورنیانو ولادیسلاو سیمون رومانی، روزهاي 29 و 30 خرداد ماه در شهر بخارست رومانی برگزار می‌شود.

در پايان روز نخست عظيم گرمسيري، يوسف قادريان و مجيد علياري در اوزان 71، 80 و 98 كيلوگرم به مقام نخست رسيدند، بهنام مهدي‌زاده و مهدی فلاح در وزن‌های 80 و 130 كيلوگرم صاحب مدال نقره شدند و شيرزاد بهشتي طلا، محمدعلي گرايي و مهدي نوري نيز در اوزان 59، 71 و 130 كيلوگرم به مدال برنز رسيدند.

نتایج کشتی‌گیران کشورمان به شرح زير است:

در وزن 59 کیلوگرم، شیرزاد بهشتی طلا مقابل روشن بایراموف، نایب قهرمان سال 2015 جهان از آذربایجان با نتیجه 2 بر 0 شکست خورد، در همین وزن رضا خدری مقابل کشتی‌گیر اوکراینی با نتیجه 8 بر 4 به پیروزی رسید، اما در دور بعد مقابل روشن بایراموف ضربه فنی شد. در اين وزن شيرزاد بهشتي طلا به مدال برنز رسيد و خدري صاحب عنواني نشد.

در وزن 71 کیلوگرم، عظیم گرمسیری با نتیجه 6 بر 4 نماینده ميزبان را شکست داد و در ادامه با شكست ساير رقبا به مدال طلا رسيد. محمدعلي گرایی نيز سوم شد.

در وزن 80 کیلوگرم، یوسف قادریان با نتیجه 7 بر 1 از سد الوین مورس علی‌اف، نفر سوم جهان و اول بازی‌های اروپایی (در وزن 75 کیلوگرم) از آذربایجان گذشت. وی در دور دوم نیز با نتیجه 8 بر 0 مهدی فلاح، دیگر نماینده کشورمان را که در دور نخست کشتی‌گیری از بلغارستان را 10 بر 2 شکست داده بود، مغلوب کرد و به مدال طلا رسيد. مهدي فلاح نيز با توجه به پيروزي مقابل الوين مورس علي‌اف آذربايجاني به مدال نقره دست يافت.

مجید علیاری در وزن 98 کیلوگرم در دور نخست با قرعه استراحت روبرو شد و در پايان با شكست حريفان خود صاحب مدال طلا شد.

در وزن 130 کیلوگرم بهنام مهدی‌زاده کشتی‌گیری از رومانی را ضربه کرد، اما مقابل صباح شريعتي از آذربايجان 6 بر 4 مغلوب شده و صاحب مدال نقره شد. در همین وزن مهدی نوری به مدال برنز رسيد.

رقابت‌های اوزان 66، 75 و 85 کیلوگرم نیز یکشنبه برگزار می‌شود که جمال اسماعیلی و رسول گرمسیری نمایندگان کشورمان در وزن 75 کیلوگرم به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

 

کد خبر 337557

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha