همشهری آنلاین: فرنگی‌کاران کشورمان با کسب سه مدال طلا، سه نقره و سه برنز و عنوان نایب قهرمانی به کار خود در رقابت‌های بین‌المللی رومانی پایان دادند.

Wrestling

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، پيكارهای بین‌المللی کشتی آیون کورنیانو ولادیسلاو سیمون رومانی، روزهاي 29 و 30 خرداد ماه در شهر بخارست رومانی برگزار شد و در پایان تیم ایران پس از تیم رومانی به عنوان نایب قهرمانی رسید.

در روز دوم این رقابت‌ها و در وزن 75 کیلوگرم رسول گرمسیری در دور اول حریفی از کشور بلغارستان را مغلوب کرد و در دور دوم جمال اسماعیلی، دیگر نماینده کشورمان را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت، اما در این دیدار با نتیجه 4 بر 2 مغلوب کشتی‌گیر کشور میزبان شد و به مدال نقره رسید.

جمال اسماعیلی نیز در دور اول کشتی‌گیری از کشور اسپانیا را شکست داد و در دور دوم مقابل گرمسیری شکست خورد و به دیدار رده‌بندی رفت. وی در این دیدار نیز با نتیجه 5 بر 5 مقابل حریف بلغارستانی مغلوب شده و پنجم شد.

در روز نخست اين رقابت‌ها عظيم گرمسيري، يوسف قادريان و مجيد علياري در اوزان 71، 80 و 98 كيلوگرم به مقام نخست رسيدند، بهنام مهدي‌زاده و مهدی فلاح در وزن‌های 80 و 130 كيلوگرم صاحب مدال نقره شدند و شيرزاد بهشتي طلا، محمدعلي گرايي و مهدي نوري نيز در اوزان 59، 71 و 130 كيلوگرم به مدال برنز رسيدند.

 

کد خبر 337659

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha