همشهری آنلاین: مهدی علیاری و رامین طاهری به عنوان قهرمانی اوزان ۸۰ و ۹۸ کیلوگرم رقابت‌های بین‌المللی جام پیت لاسینسکی لهستان رسیدند.

Mahdi Aliyari

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، پيكارهای بین‌المللی کشتی جام پیت لاسینسکی لهستان روزهاي 29 و 30 خرداد ماه در شهر اسپالا برگزار مي‌شود.

در مسابقات روز نخست سه نماينده كشورمان به ميدان رفتند كه رامين طاهري و مهدي علياري در اوزان 80 و 98 كيلوگرم به مدال طلا دست يافتند و مهرداد مرداني در وزن 59 كيلوگرم هفتم شد.

نتایج کشتی گیران کشورمان تاکنون به شرح زیر است:

در وزن 59 کیلوگرم مهرداد مردانی در دور نخست با نتیجه 8 بر 0 خوزه رودریگز رایبر از ونزوئلا را شکست داد و در دور بعد نیز با نتیجه 4 بر 0 از سد آندری مارتینیوک از اوکراین گذشت. مردانی در دور سوم به مصاف آرسن ارالیف، کشتی‌گیر مطرح قرقیزستانی رفت و با نتیجه 4 بر 3 مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی‌گیر مقابل احمد هایتهام از مصر، مردانی از دور رقابت‌ها کنار رفت و به عنوان هفتم رسيد.

در وزن 80 کیلوگرم رامین طاهری پس از استراحت در دور اول، در دور دوم مقابل ادوارد سركیسیان از ارمنستان با نتیجه 10 بر 1 به پیروزی رسید و در دور بعد مقابل ولی کاری سومینن از فنلاند با نتیجه 8 بر 0 پیروز شد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. طاهری در این مرحله پیتر باسکی، کشتی‌گیر مطرح مجارستانی را با نتیجه 6 بر 3 شکست داد و به فینال رسيد. وی در این دیدار پاول پامینچوک از کشور بلاروس را با نتيجه 5 بر 0 شكست داد و قهرمان شد.

در وزن 98 کیلوگرم مهدی علیاری در مبارزه نخست مقابل راموس فردریکاس از لیتوانی با نتیجه 5 بر 2 و با ضربه فنی به پیروزی رسید و در دور بعد سرگو گوگیسوانیدزه از گرجستان را با نتیجه 2 بر 0 و ضربه فنی شکست داد. علیاری در دور سوم نیز مارسین اولجنیچاک از لهستان را 8 بر 0 شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله بالازکیس، کشتی‌گیر مطرح مجارستانی را 10 بر 2 مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت و در این دیدار دانیل یاسمانی کابررا از کوبا را با نتيجه 2 بر 2 از پيش رو برداشت و به مدال طلا رسيد.

مسابقات اوزان 66، 75، 85 و 130 كيلوگرم يكشنبه برگزار مي‌شود كه مهدي زيدوند در وزن 66 كيلوگرم، پيام بويري در وزن 75 كيلوگرم، حسين نوري در وزن 85 كيلوگرم و بشير باباجان‌زاده و امير قاسمي منجزي در وزن 130 كيلوگرم به مصاف حريفان خود مي‌روند.

 

کد خبر 337539

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha