همشهری آنلاین: تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار خود در لیگ جهانی با نتیجه ۳ بر ۱ مقابل آمریکا، قهرمان جام جهانی سال ۲۰۱۵ مغلوب شد.

volleyball

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار خود از سری مسابقات لیگ جهانی والیبال از ساعت 45 دقیقه شنبه (29 خرداد) رو در روی آمریکا، قهرمان جام جهانی سال 2015 قرار گرفت و 3 بر 1 نتیجه مسابقه را واگذار کرد.

ملی‌پوشان والیبال ایران که هنوز شرایط عادی خود را در تورنمنت پیدا نکرده‌اند، با انگیزه بالایی پا به میدان گذاشتند که همین موضوع ست اول را با امتیاز 25 بر 23 به سود شاگردان لوزانو پایان داد. ست دوم آمریکا به بازی برگشت و با اختلاف زیادی که ایجاد کرد با حساب 25 بر 10 به برتري رسيد.

اوج حساسیت و نزدیکی بازی در ست سوم شد، جایی که دو تیم قصد داشتند با پیروزی در آن یک قدم خود را به برد نزدیک‌تر کنند. دو تیم از ابتدا تا انتها نزدیک و پایاپای پیش رفتند تا از امتیاز 24 رالی واقعی آغاز شود. دو دفاع پی در پی از مدافعين روی تور حریف در پایان ست را 27 بر 25 به سود آنها کرد.

ست چهارم جایی بود که ایران برای تساوی در مجموع ست‌ها به میدان رفته بود، اما با وجود بازی بسیار هماهنگ و نزدیکی که با حریف انجام داد، با امتیاز 26 بر 24 مغلوب شد تا در مجموع با نتیجه 3 بر 1 دومین دیدار خود در لیگ جهانی 2016 را هم با شکست پشت سر بگذارد و امیدوار به بازی مقابل آرژانتین باشد.

قبل از این مسابقه، برزیل در دیداری نزدیک و حساس به مصاف آرژانتین رفته بود که به همین دلیل سالن جمعیت نسبتا زیادی را در خود می‌دید. تماشاگران برزیلی در سالن ماندند و همراه ایرانی‌های مقیم ریو تیم ملی والیبال ایران را تشویق کردند. جو سالن کاملا ایرانی بود و حاضرین در سالن موقع سرویس‌های آمریکا سعی در بر هم زدن تمرکز بازیکنان حریف داشتند.

تیم ملی والیبال ایران ساعت 4 صبح روز یکشنبه رو در روی آرژانتین قرار می‌گیرد تا آخرین دیدار خود در ریو را پشت سر بگذارد.

کد خبر 337376

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha