همشهری آنلاین: دانشیار دانشگاه علم و صنعت موفق به کسب جایزه جهانی دانشمند برجسته بین‌المللی و جوان نخبه در شیمی سبز و کاربردی از اتحادیه بین‌المللی شیمی محض و کاربردی شد.

علی ملکی

به گزارش ایسنا، دکتر علی ملکی، دانشیار دانشکده شیمی دانشگاه علم و صنعت ایران، موفق به کسب جایزه جهانی دو سالانه دانشمند برجسته بین‌المللی و جوان نخبه در شیمی سبز و کاربردی از اتحادیه بین‌المللی شیمی محض و کاربردی (آیوپاک) شد.

این جایزه هر دو سال یک بار توسط داوران و صاحب‎نظران جهانی با نظرسنجی و هماهنگی اتحادیه بین‌المللی شیمی محض و کاربردی (آیوپاک) انتخاب و به یک نفر که بالاترین و بیشترین برجستگی علمی در سطح جهان در زمینه شیمی سبز و کاربردی در جهت خواست و نیازهای بشری جهانی و با رویکردهای تحقیقاتی زیست محیطی داشته باشد، اعطا می‌شود.

دانشیار دانشکده شیمی دانشگاه علم و صنعت ایران متولد 1358 اهل شهرستان میانه، مولف بیش از 120 مقاله علمی معتبر و سطح اول بین‌المللی و کنفرانس‌های داخلی و خارجی بوده و در تالیف یک کتاب تخصصی لاتین در انتشارات بین‌المللی مشارکت و همکاری داشته است.

وی علاوه بر راهنمایی و هدایت ده‌ها پروژه و طرح تحقیقاتی، مقالاتی در مجلات متنوع به چاپ رسانده که مورد ارجاع و استنادات بسیار زیادی در سطح دنیا قرار گرفته است.

وی همچنین دانشجوی نمونه کشوری در سال 1388 بوده و نیز جزو پژوهشگران برتر دانشگاه علم و صنعت ایران انتخاب و معرفی شده است.

کد خبر 336660

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha