همشهری آنلاین: معاون دانشگاه علوم پزشکی آبادان از راه‌اندازی دانشکده اقیانوس‌شناسی پزشکی را با رشته‌هایی مانند پرستاری دریا، فرآورده‌های دریایی و طب دریایی خبر داد.

پزشکی دریایی

به گزارش مهر، دکتر محمد محبوبی در نشست روسا و معاونان آموزشی کلان منطقه ۴ آمایشی کشور با اشاره به مهمترین اقدامات این دانشگاه، گفت: در صدد هستیم تا با همکاری دانشگاه آبادان و استفاده از ظرفیت‌های بومی منطقه، دانشکده اقیانوس‌شناسی پزشکی را راه‌اندازی کنیم که البته در این راه همکاری همه دانشگاه‌های مستقر در منطقه بسیار کمک‌کننده است.

وی گفت: تجهیز و راه‌اندازی مرکز مهارت‌های بالینی و ارزشیابی مهارت‌های بالینی به شیوه آسکی، خریداری و تجهیز لوازم مورد نیاز آزمایشگاه‌ها از جمله این اقدامات است.

محبوبی یادآور شد: همکاری در اعتباربخشی بیمارستان‌های وابسته به دانشگاه، تدوین کوریکلوم آموزشی رشته کارشناسی ارشد پرستاری دریا، اخذ مجوز مجتمع آموزش عالی سلامت در شهرهای آبادان، خرمشهر و شادگان و جذب دانشجو، اضافه کردن رشته‌های هوشبری، کتابداری، فوریت‌های پزشکی فناوری اطلاعات سلامت در سال‌های ۹۴ و ۹۵ از دیگر اقدامات است.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی آبادان، تشکیل کانون اخلاق حرفه‌ای و برگزاری همایش اخلاق حرفه‌ای در دانشگاه علوم پزشکی آبادان را از جمله مهمترین اقدامات این دانشگاه در این زمینه برشمرد و اظهار داشت دانشگاه علوم پزشکی آبادان آمادگی دارد تا نقش پررنگ‌تری را در کلان منطقه در راستای استقرار برنامه تحول آموزش ایفا کند.

کد خبر 335846

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha