همشهری آنلاین: فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف ۱۳ تن و ۳۰۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر در اردیبهشت ماه سال جاری در این استان خبر داد.

به گزارش مهر، سردار حسین رحیمی با اعلام اینکه میزان کشفیات در اردیبهشت ماه ۱۸ درصد افزایش یافته است، گفت: برخورد جدی با قاچاقچیان و مخلان امنیت عمومی و حفظ امنیت پایدار جامعه یکی از مطالبات مردمی از نیروی انتظامی برشمرده می‌شود و ما همواره با تمام توان برای تحقق این خواسته به حق مردم تلاش می‌کنیم.

وی افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و گسترش فعالیت‌های انتظامی در نقاط مختلف استان، وقوع سرقت‌ها در استان سیستان و بلوچستان در اردیبهشت سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۲ درصد کاهش یافته است.

رحیمی در ادامه بر تاثیرات منفی مواد مخدر در بین اقشار جامعه اشاره کرد و گفت: با تلاش‌های گسترده ماموران انتظامی استان در اردیبهشت ماه ۱۳ تن و ۳۰۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۸ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع فرماندهان ناجا و تاکید ایشان در خصوص مبارزه جدی با قاچاق سازمان یافته کالا و ارز نیز گفت: ماموران انتظامی استان در اردیبهشت ماه با افزایش ۱۹ درصدی تشکیل پرونده های قاچاق کالا موفق به کشف انواع کالاهای قاچاق به ارزش تقریبی ۲ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان شدند که اقلام مکشوفه از نظر ریالی ۱۱۴ درصد افزایش دارد.

وی تصریح کرد: استان سیستان و بلوچستان با توجه به وسعت زیاد از کمترین میزان بهره از آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها در بین استان‌های کشور برخوردار است، ولی علی‌رغم این محدودیت‌ها با همکاری رانندگان با پلیس و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، میزان متوفیان حوادث رانندگی در این مدت ۲۴ درصد کاهش یافته است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه اعتماد مردمی بزرگترین سرمایه پلیس است، گفت: افزایش ۱۸ درصدی تماس‌های شهروندان با پلیس از طریق سامانه ۱۱۰ بیانگر اعتماد مردم به پلیس است و کاهش ۵۳ درصدی انتقادهای مردمی، همچنین کاهش ۶۲ درصدی شکایات مردمی از کارکنان انتظامی استان مهر تایید بر رضایت آحاد مردم جامعه از عملکرد پلیس تلقی می‌شود.

کد خبر 335151

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha