شنبه ۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۸
۰ نفر

دایی و خواهرزاده جوان روزهای زوج هفته با بازی در نقش مأمور قلابی کارگران را سرکیسه می‌کردند.

متهمان

چند روز قبل جواني افغان به كلانتري 131شهرري رفت و گفت 2مرد جوان كه خود را مامور مبارزه با مواد‌مخدر معرفي مي‌كردند در جريان بازرسي وي پول‌هايش را سرقت كرده‌اند. او گفت: در ميدان اصلي شاه عبدالعظيم(ع) به‌عنوان مسافر سوار يك پژو 405نقره‌اي رنگ كه 2سرنشين داشت شدم. در بين مسير متوجه شدم آنها بي‌سيم، دستبند و شوكر دارند. آنها گفتند مأمور مبارزه با موادمخدر هستند و به اين بهانه شروع به بازرسي بدني من كردند. آنها همه پولها و مداركم را از من گرفتند و كمي آن طرف‌تر بدون آنكه اموالم را پس بدهند فرار كردند. با اين حال من توانستم شماره پلاك خودروي‌شان را يادداشت كنم.

اظهارات اين مرد نشان مي‌داد كه او در دام مأموران قلابي گرفتار شده است. به اين ترتيب كارآگاهان پايگاه نهم پليس آگاهي تحقيقات خود را براي دستگيري مأموران قلابي آغاز كردند. شماره پلاك خودروي تبهكاران تنها سرنخ از آنها بود و مأموران با استفاده از آن توانستند مخفيگاه يكي از آنها را شناسايي كنند. چند روز بعد درحالي‌كه مأموران به كمين متهم نشسته بودند او را همراه همدستش ديدند كه در حال سوار شدن به يك پژو 405بود. به اين ترتيب هر دو نفر دستگير شدند و مأموران در جريان بازرسي از آنها يك رشته دستبند و يك شوكر كشف كردند.

با آغاز بازجويي‌ها از متهمان كه دايي و خواهرزاده هستند آنها اعتراف كردند كه تاكنون با بازي در نقش مأمور مبارزه با مواد‌مخدر از ده‌ها كارگر افغان سرقت كرده‌اند. آنها درباره شگردشان گفتند: به محل تجمع كارگران در ميادين اصلي مي‌رفتيم و يك نفر را به‌عنوان كارگر سوار خودرويمان مي‌كرديم و در ادامه با نشان دادن دستبند و شوكر وانمود مي‌كرديم كه مأمور هستيم و شروع به بازرسي طعمه‌هايمان مي‌كرديم و بعد از گرفتن پول و مدارك آنها متواري مي‌شديم.

در جريان تحقيقات مأموران مشخص شد همه سرقت‌ها در روزهاي زوج هفته اتفاق افتاده است. متهمان در اين‌باره گفتند: چون پلاك خودرويمان زوج بود، به همين دليل فقط روزهاي زوج اقدام به سرقت مي‌كرديم تا توسط مأموران راهنمايي و رانندگي جريمه نشويم.سرهنگ حسين زارع، رئيس پايگاه نهم پليس آگاهي تهران بزرگ با اعلام اين خبر از افرادي كه از متهمان شكايتي دارند دعوت كرد براي شناسايي آنها به پايگاه نهم پليس آگاهي مراجعه كنند.

کد خبر 335223

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha