اعضای باندی که با جعل نام ومشخصات مشتریان شعبه های متعدد بانک سپه تهران اقدام به برداشت میلیونها تومان پول از حساب آنها کرده اند از سوی ماموران مرکز عملیات ویژه معاونت اطلاعات ناجا دستگیر شدند.

بازپرس شعبه ششم دادسرای کارکنان دولت با بیان این خبر گفت: متهمان با همکاری یکی از کارمندان بانک سپه اقدام به جعل دسته چک های مشتریان شعبات مختلف این بانک می کردند.

 وی اضافه کرد: یکی از کارمندان بانک سپه که به اطلاعات مالی مشتریان شعبات این بانک دسترسی داشت، مشخصات  افرادی را که دارای دسته چک های طلایی بودند به اعضای باند می‌داد و آنها نیز اقدام به جعل دسته چک و برداشت وجه نقد از حساب این افراد می کردند.

وی با اشاره به این که  پنج نفر از اعضای این باند توسط ماموران مرکز عملیات ویژه معاونت اطلاعات نیروی انتظامی شناسایی و دستگیر شده اند، خاطر نشان کرد: متهمان در آخرین مرحله از فعالیت مجرمانه خود قصد داشتند مبلغ چهار صد میلیون تومان از حساب یکی از شرکت های بارزگانی برداشت کنند که توسط ماموران مرکز عملیات ویژه ناجا شناسایی و دستگیر شدند. 

 بازپرس شعبه ششم دادسرای کارکنان دولت از مردم خواست در صورتی که از متهمان شکایتی دارند به مرکز عملیات ویژه معاونت اطلاعات نیروی انتظامی مراجعه کنند.

کد خبر 3349

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز