یکشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۸۵ - ۱۷:۰۵
۰ نفر

گروه حوادث: پلیس با ارایه عکس چهره‌نگاری مردی مسلح که مرتکب سرقت خودروی مدیر یکی از پاساژهای تهران شده است، ازمردم برای دستگیری وی کمک خواست.

ساعت 2 بامداد، سوم شهریور، مردی مسلح با غافلگیرکردن مدیر پاساژی در تهران اقدام به سرقت مسلحانه خودرو ماکسیمای سفید رنگ وی کرد.

 مالباخته بعد از حضور پلیس در صحنه، درخصوص نحوه وقوع حادثه به ماموران گفت: «همراه همسرم به درمانگاه ونک رفته بودم. همسرم برای انجام آزمایش وارد درمانگاه شد و من منتظر وی در خودرو نشسته بودم که ناگهان با حضور مردی که ماسک آلودگی هوا بر چهره داشت و عینک بزرگی را روی صورتش گذاشته بود غافلگیر شدم.

 او با اسلحه‌ای در دست مرا نشانه گرفته و تهدیدم می‌کرد تا شیشه خودرو را پایین بکشم ولی وقتی با مخالفت من مواجه شد با شلیک گلوله شیشه ماکسیما را شکسته و مرا به زور از داخل خودرو بیرون کشید و سوار بر خودروام فرار کرد.»

پرونده این شاکی برای بررسی تخصصی پلیس به اداره یکم آگاهی تهران بزرگ ارجاع داده شد. روز گذشته کارآگاهان پلیس با ارایه عکس چهره‌نگاری شده سارق فراری از شهروندان خواستند درصورت شناسایی نامبرده با شماره 55381036 تماس گرفته و پلیس را در جریان قرار دهند. بر پایه این گزارش، تحقیقات پلیس احتمال اینکه متهم فراری این پرونده همان متهم شلیک‌های خونین بزرگراه همت باشد را قوت بخشیده است.

کد خبر 3419

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز