دادگاهی در عربستان پس از ماه‌ها رسیدگی به پرونده ۳ مرد سعودی که ۵کارگر هندی را در مزرعه‌ای زنده‌به‌گور کرده بودند، حکم به اعدام آنها داد.

حوادث خارجی

اين جنايت هولناك 6سال پيش رخ داد. اجساد قربانيان تا مدت‌ها در عمق 1.5 متري زمين در مزرعه‌اي در شهر صفوي در شرق عربستان مدفون بود تا اينكه فردي اين مزرعه را از صاحب آن اجاره كرد و در آنجا مشغول به‌كار شد. او زماني كه در حال كندن كانال براي آبياري زمين بود، با استخوان‌هايي روبه‌رو شد كه احتمال مي‌داد متعلق به حيوانات باشند اما در ادامه و با كشف جمجمه انسان، ماجرا را به پليس گزارش داد.

با حضور مأموران و بررسي‌هاي بيشتر، اسكلت 5مرد از زير زمين بيرون كشيده شد.بررسي‌ها نشان ‌داد كه دست‌ها و پاهاي تمامي آنها بسته و دهانشان با پنبه پر شده بود. در ادامه تحقيقات، كارت شناسايي يكي از قربانيان پيدا و هويت او كه كارگري هندي بود، فاش شد.

اين در حالي بود كه مأموران متوجه شدند مزرعه مورد نظر در گذشته محل مصرف مشروبات الكلي، مواد‌مخدر و همچنين جايي براي قماربازي بوده است. در ادامه تحقيقات، مأموران هويت 4قرباني ديگر را كه آنها نيز كارگراني هندي بودند، شناسايي كردند و با شناسايي چندين مظنون سرانجام به 3مرد سعودي كه در اين جنايت دست داشتند، رسيدند. يكي از متهمان در بازجويي‌ها گفت: «شب حادثه، با يكي از دوستانم سوار موتور بودم كه دوست ديگرم با من تماس گرفت.

او مي‌خواست خودم را به مزرعه برسانم. اين در حالي بود كه من و دوستم به‌خاطر مصرف مشروبات الكلي و مواد‌مخدر در حالت عادي نبوديم. با اين حال خودمان را به مزرعه رسانديم و در آنجا 5مرد هندي را ديديم كه دست و پايشان با طناب بسته شده بود. دوستم گفت آنها قصد داشته‌اند به دختر صاحبكارشان تعرض كنند. براي همين آن شب با چوب و چماق آنها را شكنجه و درحالي‌كه هنوز نفس مي‌كشيدند، هر 5 مرد را زنده‌به‌گور كرديم.» با اعترافات متهمان پرونده آنها در دادگاه رسيدگي شد و در نهايت هر سه متهم به اعدام محكوم شدند.

کد خبر 334876

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha