همشهری آنلاین: شاهین خالدان عنوان قهرمانی رقابت‌های انفرادی و تیم خالدان- حسین‌زاده قهرمانی بخش دو نفره تنیس جایزه بزرگ را از آن خود کردند.

Sh.Khaledan

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس، مرحله دوم رقابت‌های جایزه بزرگ تنیس به مدت یک هفته و با استقبال ۱۲۳ تنیسور از ۱۰ استان در اصفهان برگزار شد که در نهایت شاهین خالدان به عنوان نماینده میزبان عنوان قهرمانی را کسب کرد.

در فينال بازی‌ها شاهین خالدان از اصفهان و انوشا شاهقلی از تهران به مصاف یکدیگر رفتند که خالدان موفق شد در دو ست پیاپی و با نتايج ( ۰-۶ و ۱-۶ ) حریف خود را شکست داده و صاحب عنوان قهرمانی شود. حمیدرضا نداف و فرشاد طلاور از اصفهان نیز در جایگاه سوم مشترک ایستادند.

همچنین پیش از این و با برگزاری دیدار فینال بخش دو نفره، تیم انوشا شاهقلی و محسن حسین‌زاده موفق شده بود با نتیجه ( ۱-۱۰، ۳-۶ ،۶-۲) تيم دو نفره محمد مهذب‌نيا و اميد سوري را از پیش رو برداشته و قهرمان شود.

به این ترتیب با معرفی نفرات برتر، مراسم اختتامیه بازی‌ها برگزار و در پایان به برترین‌ها در مجموع مبلغ ۱۶ میلیون تومان به عنوان جایزه نقدی اهداء شد.

در مرحله نخست این پيكارها كه اردیبهشت ماه سال جاری در باشگاه تنیس میثاق و به میزبانی هیئت تنیس تهران برگزار شد، انوشا شاهقلی موفق به کسب عنوان قهرمانی شده بود.

 

کد خبر 334688

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha